  • 1. Data: 2006-06-11 07:55:02
    Temat: Pękł zawór przy wodomierzu (w pionie) - kto odpowiada za zalanie?
    Od: "gregc" <6...@e...pl>

    Witam
    Pękł w mieszkaniu mojej mamy zawór pry wodomierzu i zalał sąsiadce
    mieszkanie.
    Teraz bedzie chciała zapewne odszkodowania...a mieszkanie nieubezpieczone.
    Stad pytania:
    Czy pion z wodą nie należy do części wpónej budynku i za takie zalania z
    pionu nie powinna odpowiadać spółdzielnia/wspólnota - piony są w ścianach
    nośnych wspólnych.
    Zawór na pewno dosyć stary był...

    gregc

  • 2. Data: 2006-06-11 08:20:41
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

> [...]
    > pionu nie powinna odpowiadać spółdzielnia/wspólnota - piony są w ścianach

    nie wiem czy tego nie rozwiązuje umowa ze spoldzielnią.
    u mnie jest tak - że do zaworu zamykajacego przy liczniku - własność i
    odpowiedzialność spółdzielni - od zaworu zamykajacego (za licznikiem i
    zaworem) - to już mój problem

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2006-06-11 08:46:32
    Temat: Re: Pękł zawór przy wodomierzu (w pionie) - kto odpowiada za zal
    Od: " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl>

    gregc <6...@e...pl> napisał(a):

    > Czy pion z wodą nie należy do części wpónej budynku

    Z reguły jest tak, że zawór przed wodomierzem należy do części wspólnych.
    Sprawdź, jak to wygląda u Ciebie.
    Pzdr