  • 1. Data: 2006-06-10 21:15:52
    Temat: Czy mozna pozwac Kaczynskiego?
    Od: "emes" <s...@d...pl>

    Kaczynski spiewajac hymn Polski, mylac sie i falszujac urazil moja dume
    narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec Lublina,
    pozywajac Edyte G ?

  • 2. Data: 2006-06-10 22:21:48
    Temat: Re: Czy mozna pozwac Kaczynskiego?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *emes* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Kaczynski spiewajac hymn Polski, mylac sie i falszujac urazil moja dume
    > narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec
    > Lublina, pozywajac Edyte G ?

    Myślę, że możesz nawet pozwać naszych piłkarzy o zwrot abonamentu RTV.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 3. Data: 2006-06-10 22:40:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    emes napisał(a):

    > Kaczynski spiewajac hymn Polski, mylac sie i falszujac urazil moja dume
    > narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec
    > Lublina, pozywajac Edyte G ?

    I co ten mieszkaniec lublina poza mianem oszołoma osiągnął?
    A pozwać możesz nawet busha, najwyżej przegrasz. No chyba busha nie, ale
    większość ludzi tak.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-06-10 22:41:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "emes" <s...@d...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    dume
    > narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec

    Oczywiscie, ze tak. Inna sprawa, ze sens to ma nie za wielki. O ile
    Kaczynski faktycznie pomylil sie przy publicznym spiewaniu hymnu (bo
    nie slyszalem o tym), to po prostu nie najlepiej swiadczy o nim i
    tyle. Jesli juz nie znal slów hymnu, to mógl nie spiewac. Co do
    falszowania, to z tego co sie orientuje Kaczynski nigdy nie
    pretendowal do miana piosenkarza czy spiewaka, totez nie ma obowiazku
    miec wspanialego glosu. Z tym, ze skoro juz nie ma, to nie powinien
    publicznie spiewac, bo mimo wszystko sie kompromituje.

  • 5. Data: 2006-06-10 23:17:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2006 00:41:12 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uzytkownik "emes" <s...@d...pl> napisal w wiadomosci
    > dume
    >

    > Oczywiscie, ze tak.

    A który Kaczyński to śpiewał, bo jestem nie na bieżąco? Jeśli Prezydent to
    może odpowiadac jedynie przed Trybunałem Stanu, czy zwykły obywatel może
    pozwać prezydenta ?

    A tak swoją drogą to ciekawa sytuacja by była, gdyby Jarosław Kaczyński
    został skazany i wystąpiłby do prezydenta o łaskę, co by zrobił Lech ?
    Sytuacja bez wyjścia, bo i jedno i drugie rozwiązanie mogłoby zostać źle
    odebrane przez opinię publiczną.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2006-06-10 23:18:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2006 00:15:52 +0300, emes napisał(a):

    > Kaczynski spiewajac hymn Polski, mylac sie i falszujac urazil moja dume
    > narodowa,

    z jakiego artukyłu chcesz mu postawić zarzut ?
    133 kk ?
    137 kk ?

  • 7. Data: 2006-06-11 06:04:01
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

> [...]
    > Kaczynski spiewajac hymn Polski, mylac sie i falszujac urazil moja dume
    > narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec

    pewnie, ze mozesz.Pozwij go jeszcze za jego wyglad (w koncu nie wyglada jak
    nasz
    byly "magister"), za to ze wygral wybory, no i za nazwisko, w koncu jak z
    takim
    nazwiskiem mozna byc Prezydentem!!!!

    Aha, a przy okazji wybierz sie do swojego lekarza, bo chyba ci sie
    ostatnio pogorszylo...

  • 8. Data: 2006-06-11 07:21:51
    Od: "emes" <s...@d...pl>

    "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl> wrote in message

> [...]
    > takim
    > nazwiskiem mozna byc Prezydentem!!!!
    >
    > Aha, a przy okazji wybierz sie do swojego lekarza, bo chyba ci sie

    spiewajac hymn, powiedzmy "zaśpiewal"
    "z ziemi polskiej do wolskiej"
    gdzieś w internecie krąży nagranie z tv

  • 9. Data: 2006-06-11 09:58:56
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

> [...]
    dume
    > narodowa, czy moge go za to pozwac jak to zrobil pewien mieszkaniec

    Ta grupa powinna byc moderowana,

    Pozdrawiam
    Olo

  • 10. Data: 2006-06-11 10:09:48
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    Wiech spłodził(a):

> [...]
    > nasz
    > byly "magister"), za to ze wygral wybory, no i za nazwisko, w koncu jak z

    To Jarek śpiewał, nie Lechu

    > Aha, a przy okazji wybierz sie do swojego lekarza, bo chyba ci sie
    > ostatnio pogorszylo...

    Aha, warto wiedzieć o czym dyskusja
    --
    + omnia mea mecum porto +