  • 1. Data: 2007-04-10 09:16:21
    Temat: Zapłata za usługę
    Od: "sladu" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie: Zakupiłem drzwi (w cenie 1300 zł wraz z montażem) wraz z
    montażem (aby stawka Vat była 7%), w umowie był zapis że płatność
    następuje po wykonaniu montażu, zapłaciłem 1000zł wcześniej jako
    powiedzmy zaliczkę, natomiast 300 zł miałem zapłacić po montażu.
    Przyjechali zamontowali drzwi, natomiast nic nie wspomnieli o zapłacie
    i nie dostałem również faktury na pozostałe 300zł. Po jakiś 2 tyg
    dzwonią abym uregulował należność.
    Czy po tym terminie mają prawo ubiegać się o pozostałą kwotę, poprzez
    ich niedopatrzenie ponieważ nie ma żadniego zapisu o płaceniu w ratach
    i po czasie.

    Mariusz.

  • 2. Data: 2007-04-10 12:04:34
    Temat: Re: Zapłata za usługę
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "sladu" <m...@w...pl> napisał ...

    > Witam
    > Mam pytanie: Zakupiłem drzwi (w cenie 1300 zł wraz z montażem) wraz z
    > montażem (aby stawka Vat była 7%), w umowie był zapis że płatność
    > następuje po wykonaniu montażu[...]

    Czyli w umowie jest 1300 zł?

    Sławomir Pacha

  • 3. Data: 2007-04-10 13:38:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 10 Apr 2007 02:16:21 -0700, sladu napisał(a):

    > Czy po tym terminie mają prawo ubiegać się o pozostałą kwotę, poprzez
    > ich niedopatrzenie ponieważ nie ma żadniego zapisu o płaceniu w ratach
    > i po czasie.

    Czy jak pracodawca zapomni wypłacić Ci połowę pensji, a Ty po tygodniu
    zapytasz go "o co chodzi?" to masz prawo domagać się wypłaty należnych Ci
    pieniędzy po terminie wypłaty?

    Jeśli im nie zapłacisz, będziesz zwykłym złodziejem.

    PS. Tak, mają prawo. Po pierwszym wezwaniu do zapłaty, dostaniesz drugie,
    potem trzecie, po trzecim będzie już tytuł wykonawczy i do drzwi zapuka
    komornik.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl