  • 1. Data: 2007-04-10 08:07:24
    Temat: Uzycie loga innej firmy
    Od: Jarek Dabrwoski <m...@g...me.five>

    Czy moge w swojej reklamie np. na plocie uzyc loga innej firmy?
    Np. sprzedaje napoje firmy "coca-cola", pepsi itd.
    Czy nie pisze "napoje coca-cola itd.." tylko "sprzedaje napoje"... i tu
    logo coca-coli.

    Czy moge tak zrobic?

  • 2. Data: 2007-04-10 08:12:08
    Temat: Re: Uzycie loga innej firmy
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Dabrwoski" <m...@g...me.five> napisał w wiadomości
> [...]
    > Np. sprzedaje napoje firmy "coca-cola", pepsi itd.
    > Czy nie pisze "napoje coca-cola itd.." tylko "sprzedaje napoje"... i tu

    Czy moge tak zrobic?

    za zgoda Coca-Coli

    ten znaczek R w kołeczku o tym mowi

    PabloGT

  • 3. Data: 2007-04-10 08:55:16
    Od: Jarek Dabrwoski <m...@g...me.five>

    A jesli nie ma R?

  • 4. Data: 2007-04-10 09:22:12
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    >A jesli nie ma R?

    Zazwyczaj maja, ale nawet jeśli tego znaczka nie ma to byc może i tak jest
    nazwą zastrzeżoną
    nie ma obowiazku doklejać znaczka R.
    Lepiej jest skontaktować sie z działem PR danej firmy ktora jest
    "właścicielem" danej nazwy
    i ustalic szczegóły.
    Jest jeszcze jedno zazwyczaj jeśli jest to powiazane z czymś co robimy, np
    ogrodnik na reklamnie badz też na sposobie pielgnowania swoich roślin zaleca
    stosowanie nawozów "osmocote" to napweno firma Scotts nie bedzie miala nic
    przeciw temu.
    Ale juz firma Substral musiala nawiazac współprace z firma Scotts, na temat
    wykorzystwania logo tejze firmy na swoich opakowaniach jako że w tychże
    wystepują dodatki firmy Scotts, co niewątpliwie wpływa na proces sprzedaży.
    Oczywiście mowa tu o swoistej symbiozie i wcale nie jest wiadomo że np
    strony wzajemnie sobie płacą.
    Każdy przypadek jest inny.
    Możesz opisać Twoj przypadek to może coś zaradzimy a jeśli miało by to
    ujawnić tajemnice handlowe to zapraszam na priva.

    PabloGT

  • 5. Data: 2007-04-10 09:48:56
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 10 Apr 2007 10:55:16 +0200, Jarek Dabrwoski napisał(a):

    > A jesli nie ma R?

    To nie możesz go użyć bez R ;-)))
    PS pisz *pod* cytatem. Zobacz jak robi to większość ludzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2007-04-10 09:53:11
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:evfmi8$m6b$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie możesz go użyć bez R ;-)))
    > PS pisz *pod* cytatem. Zobacz jak robi to większość ludzi.
    >
    > --

    He....jest podane wszytko np:
    Więc założmy że sprzedaję Fiaty i na płocie napisze tak
    Sprzedje Fiaty a BMW (i tu daje znaczek R) jest do bani (co poniekąd nie
    mija sie z prawda obserwujac F1)

    PabloGT