    From: Maciej <m...@t...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaniechanie adwokata?
    Date: Mon, 20 Dec 2004 21:42:45 +0100

    Użytkownik Johnson napisał:

    > użytkownik Maciej napisał(a) w wiadomości

    > Apelacja.
    > A na adwokata skarga do Okręgowej Rady Adwokackiej.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Nie mam sily ani ochoty sadzic sie z adwokatem. W kazdym razie chodzi mi
    o sama idee. Czy podczas apelacji moge "dorzucic" cos, co zostalo z
    takich czy innych wzgledow pominete. Bo w sumie apelacja to zaskarzenie
    wyroku, czyz nie? A Sad wydal wyrok na podstawie tego, co wiedzial, a
    napewno nie na podstawie tego, czego NIE wiedzial. Czy wogole w takiej
    sytuacji mam podstaw do apelacji, i czy nie wyjde na glupka, ze nie
    dopilnowalem,z eby wsyztskie istotne dokumenty wyladowaly w sadzie?
    Maciej