  • 1. Data: 2002-01-22 15:50:26
    Temat: Re: Zameldowanie i oplaty czynszowe
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    MUSISZ zmienic godzine w kompie.

  • 2. Data: 2002-01-22 16:05:17
    Od: "ksmx" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2k1m0$222$1@onyx.icpnet.pl...
    > MUSISZ zmienic godzine w kompie.
    ty też

  • 3. Data: 2002-01-22 16:05:54
    Od: "ksmx" <k...@p...pl>

    Użytkownik "ksmx" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a2k2j2$7i7$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > news:a2k1m0$222$1@onyx.icpnet.pl...
    > > MUSISZ zmienic godzine w kompie.
    > ty też
    a jednak nie, przepraszam

  • 4. Data: 2002-01-22 21:09:19
    Temat: Zameldowanie i oplaty czynszowe
    Od: "andrus" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupiel mieszkanie w Szczecinie w spoldzielni mieszkaniowej.
    Budynek nie ma jeszcze zezwolenia na uzytkowanie, w kazdym
    razie w urzedzie powiedzieli ze maja zakaz meldowania w tym
    budynku. Czy jezeli nie moge sie zameldowac we wlasnym
    mieszkaniu to musze placic spoldzielni czynsz ?

    Andrus

  • 5. Data: 2002-01-22 23:33:19
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

> [...]
    > budynku. Czy jezeli nie moge sie zameldowac we wlasnym
    > mieszkaniu to musze placic spoldzielni czynsz ?

    ]

    A co ma jedno do drugiego. Jak masz 2 mieszkania to też za obydwa musisz
    płacić czynsz mimo, że jesteś zameldowany tylko w jednym.

    Zbyszek

  • 6. Data: 2002-01-23 10:40:38
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Skoro nie ma zezwolenia na użytkowanie, to budynek jest jeszcze niegotowy (np.
    nie ma jakichś odbiorów p-poż.) i obciążanie czynszem jest próbą wyłudzenia...
    Dżek

  • 7. Data: 2002-01-23 23:27:47
    Od: "andrus" <a...@p...onet.pl>

    "DHN" <p...@p...com> wrote in message
> [...]
    (np.
    > nie ma jakichś odbiorów p-poż.) i obciążanie czynszem jest próbą

    Czyli powinni mi pokazac dokumenty potwierdzajace zezwolenie na użytkowanie.
    Jakie przepisy mówią coś na temat tej sytuacji ?

    Andrus