  • 1. Data: 2002-01-22 14:50:00
    Temat: Zwolnienie ze sluzby wojskowej.
    Od: "Tomasz Gregorczyk" <t...@p...com.pl>

    Witam,
    czy znajde gdzies wykaz chorob jakie dyskwalifikuja poborowe z odbycia
    sluzby ?
    Czy ostre przypadki migreny sa "honorowane" ?

    Serdecznie pozdrawiam
    TG

  • 2. Data: 2002-01-22 16:03:22
    Temat: Re: Zwolnienie ze sluzby wojskowej.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 22 Jan 2002, Tomasz Gregorczyk wrote:

    > czy znajde gdzies wykaz chorob jakie dyskwalifikuja poborowe z odbycia
    > sluzby ?

    Rozp. MON z 10 VI 1992 w sprawie określania zdolności do CSW (DzU
    92/57/278 ze zm.)

    http://www.matura2002.pl/poszkole/rozp.php3

    > Czy ostre przypadki migreny sa "honorowane" ?

    Powołaj się na "obce ciało w mózgu" ;-)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-23 11:05:11
    Od: "Tomasz Gregorczyk" <t...@p...com.pl>

    > Powołaj się na "obce ciało w mózgu" ;-)

    Raczej to by pasowalo:
    Przewlekle zespoly bólowe, korzeniowe, korzeniowo-nerwowe, splotów
    nerwowych, nerwobóle i zapalenie pojedynczych lub licznych nerwów, z
    czestymi zaostrzeniami i objawami przedmiotowymi

  • 4. Data: 2002-01-25 22:32:37
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Tomasz Gregorczyk" <t...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a2m5db$2kgo$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > nerwowych, nerwobóle i zapalenie pojedynczych lub licznych nerwów, z
    > czestymi zaostrzeniami i objawami przedmiotowymi

    Teoretycznie tak. W praktyce przypuszczam, że będą się mniej lub bardziej
    bezpośrednio łapówy domagać - gdy swego czasu chciałem m.in. to wykorzystać,
    neurolog-konował zbył mnie "polata pan sobie po poligonie, to bóle głowy
    miną".

    Dobrze, że to rozporządzenie weszło...