  • 1. Data: 2002-01-22 14:24:02
    Temat: Ustawa o pieczęciach urzędowych...?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wie ktoś coś na temat przepisów dotyczących okrągłych pieczęci urzędowych z
    godłem Państwa? Ponoć w latach 50-tych została uchwalona jakaś ustawa...
    Zobowiązany za informacje...

  • 2. Data: 2002-01-22 14:28:40
    Temat: Re: Ustawa o pieczęciach urzędowych...?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > godłem Państwa? Ponoć w latach 50-tych została uchwalona jakaś ustawa...

    DEKRET z dnia 7 grudnia 1955 r. o godle i barwach Polskiej Rzeczypospolitej
    Ludowej oraz o pieczęciach państwowych. (Dz.U. z 1955 Nr 47 poz. 314) -
    obowiązuje w części dotyczącej właśnie pieczęci.

    Marcin.