  • 1. Data: 2002-01-22 15:33:23
    Temat: Umowa - zabezpieczenie
    Od: m...@a...com.pl (Mariusz Maciąg)

    Witam :)

    To mój pierwszy post do Was.

    Pytanie mam takie:

    Dostałem zlecenie od pewnej firmy na wykonanie 30 animacji
    i kilkudziesięciu rysunków statycznych.
    Wykonałem dla nich dwa dema, spodobało im się,
    dostarczyli materiały i pracuję. Po paru dniach przysłali
    umowy (kopia i oryginał) podpisałem i odesłałem (zgodnie z ich prośbą)
    OBIE ponieważ do umowy o dzieło dołączony
    był również "Rachunek do umowy o dzieło".
    Mam tylko scan tej umowy u siebie.
    Ponieważ docieraja do mnie teraz sygnały że firma
    może po dostarzeniu kilku prac
    zrezygnować, chciałbym wiedzieć czy mogę się jakoś zabezpieczyć przed tym ?
    Czy scan umowy ma jakąś wartość ? (pewnie nie)
    Czy zażądać od nich przesłania umowy ?

    aha i jeszcze jedno.. poprosili mnie bym przed kontynuacją
    pracy przesłał im gotowe (zatwierdzone przez nich) animacje.
    Boje się jednak że ja im je prześlę i zerwą umowę.

    pozdrawiam i proszę o radę,
    Mariusz Maciąg