  • 11. Data: 2008-01-04 12:16:11
    Temat: Re: Zaległość
    Od: "Kuger" <k...@g...pl>

  • 12. Data: 2008-01-04 12:16:48
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Jaki jest termin płatności faktury?

    30 dni

  • 13. Data: 2008-01-04 12:18:05
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    Kuger pisze:

    > "Tadeusz" <s...@g...pl>

    > Jestes zlodziem?
    > (moim zdaniem, TAK ).
    >
    > Jesli jestes komus winny kase to mu ODDAJ.
    >
    > Kuger
    >
    > P.S. ......
    a jak nazwiesz firme która mnie jest winna i nie płaci? tez złodziejem

  • 14. Data: 2008-01-04 12:22:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tadeusz pisze:

    > 30 dni

    Ojej, nie zrozumieliśmy się. Kiedy (data) te 30 dni minęło ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2008-01-04 12:57:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Ojej, nie zrozumieliśmy się. Kiedy (data) te 30 dni minęło ;)

    Raczej kiedy wysłał ostatni list, bo pewnie przerywał w nich bieg przedawnienia.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 16. Data: 2008-01-04 13:02:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Goomich pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Raczej kiedy wysłał ostatni list, bo pewnie przerywał w nich bieg przedawnienia.

    To zależy co w tym liście było. Jedynie uznanie długu (przez
    dłużnika) przerywa bieg przedawnienia.

  • 17. Data: 2008-01-04 13:06:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 04 styczeń 2008 13:18
    (autor Tadeusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <477e23fc$1@news.home.net.pl>):

    > a jak nazwiesz firme która mnie jest winna i nie płaci? tez złodziejem

    Oczywiście. Więc Ty ścigaj ich, podobnie jak tamten ściga ciebie. Szczerze
    mówiąc nie chciałbym, żeby któryś z moich klientów mi nie płacił tłumacząc
    się, że inni mu nie płacą... Takie brutalne prawa rynku.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 18. Data: 2008-01-04 13:34:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuger pisze:

    > Jestes zlodziem?
    > (moim zdaniem, TAK ).
    >
    > Jesli jestes komus winny kase to mu ODDAJ.

    Spieprzaj, trollu, ze swoim durnym (i kłamliwym) moralizatorstwem.

  • 19. Data: 2008-01-04 14:30:29
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > To zależy co w tym liście było. Jedynie uznanie długu (przez
    > dłużnika) przerywa bieg przedawnienia.

    Obawiam się, że wątpię, żeby się tam o zdrowie rodziny i wakacyjne plany pytał.

  • 20. Data: 2008-01-04 14:47:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:
> [...]
    > mówiąc nie chciałbym, żeby któryś z moich klientów mi nie płacił tłumacząc
    > się, że inni mu nie płacą... Takie brutalne prawa rynku.

    Sęk w tym, że on próbował się skontaktować w tej sprawie z tym klientem,
    a klient odpowiedział głęboką ciszą... czyli można przypuszczać, że miał
    kasę w nosie ;->

    Skoro był skłonny czekać spokojnie tyle czasu, to może np. byłby skłonny
    się rozliczyć się poprzez odkupienie zobowiązania tamtego, który jako
    pierwszy nie zapłacił.