  • 1. Data: 2008-01-04 10:39:26
    Temat: suszarnia + chory sąsiad = problem
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam,

    Blok spółdzielczy, część mieszkań wykupiona, w każdej klatce suszarnia i
    wózkownia.
    Moja mama ma mieszkanie wykupione (sąsiad nie wiadomo) sąsiad ma manie
    zbierania - wszystko magazynuje w suszarni i wózkowni.
    Mama ma potrzebę korzystania z tych pomieszczeń.
    Nic nie daje rozmowa z sąsiadem a spółdzielnia zlewa sprawę bo wszystko
    było załatwiane "na gębę".

    Pomóżcie proszę podając mi konkretny par na który można by się powołać w
    piśmie do spółdzielni by się sprawą zajęli.

    Rafał

  • 2. Data: 2008-01-04 18:08:55
    Temat: Re: suszarnia + chory sąsiad = problem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rafał" <r...@n...pl> wrote
    > Pomóżcie proszę podając mi konkretny par na który można by się powołać w
    > piśmie do spółdzielni by się sprawą zajęli.

    Może na regulamin spółdzielni. Proponuję też poszukać przepisów p/poż.

  • 3. Data: 2008-01-05 19:31:49
    Od: "Rock" <r...@w...pl>

    > "Rafał" <r...@n...pl> wrote
    >

    > Może na regulamin spółdzielni. Proponuję też poszukać przepisów p/poż.

    a moze wystawic to co przeszkadza ...

  • 4. Data: 2008-01-06 14:16:46
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Rock pisze:

    > a moze wystawic to co przeszkadza ...

    To nie realne dla "amatora"

    Wyobraź sobie pomieszczenie 5x7 metrów z czego możesz stanąć na jakiś 1
    metrze kwadratowym reszta jest "pod sufit" zastawiona wszystkim co można
    znaleźć na śmietniku.
    Tu trzeba kilku facetów i na jedną wywrotkę się nie zmieści.
    Kwestia żeby to zrobić legalnie a nie tak że potem będzie się trzeba
    idiotycznie tłumaczyć na policji że sie "ukradło" 3 zepsute pralki, 123
    buty (nie pary) itp. ;-)

    Rafał

    ps. znalazłem faktycznie w Regulaminie 2 par. jeden o utrzymaniu w
    czystości części wspólnych oraz drugi który mówi że trzeba zgodnie z
    przeznaczeniem korzystać z tych pomieszczeń.
    Jak Spółdzielnia się będzie ociągać to w "podorędziu" pozostaje Straż
    Pożarna i Sanepid.

  • 5. Data: 2008-01-07 08:57:02
    Od: "Rock" <r...@w...pl>

> [...]
    > przeznaczeniem korzystać z tych pomieszczeń.
    > Jak Spółdzielnia się będzie ociągać to w "podorędziu" pozostaje Straż

    no ja bym sie upierał ze tam sa niebezpieczne rzeczy, przeciez komus cos
    moze na noge/głowe upasc (albo juz upadło) wezwałbym straz miejską/policje i
    powiedział ze boli ... pozatym skoro to suszarnia to przydało by sie w miare
    czyste pomieszczenie, a w sąsiedztwie z pralkami i butami ze smietnika to
    pewnie trudne ..