  • 31. Data: 2008-01-04 22:41:58
    Temat: Re: Zaległość
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:477e0ee4$1@news.home.net.pl...

    Jeśli Twój wierzyciel, który Ci nie zapłacił jest wypłacalny, to może
    spróbuj zaproponować Twojemu wierzycielowi sprzedaż tego długu. Ale pewnie
    nie jest, skoro Tobie nie płaci.

  • 32. Data: 2008-01-04 23:17:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tadeusz wrote:

    > mvoicem pisze:
    [...]
    > jeśli Ty tego nie wiesz, to skąd ja mam wiedzieć?

    To było pytanie retoryczne.

    Dla twojego wierzyciela nie ma żadnej różnicy, ktoś mu jest winien pieniądze
    i ich nie oddaje, więc wierzyciel jest o tą kwotę "w plecy".

    p. m.