  • 31. Data: 2009-03-07 18:50:09
    Temat: Re: Zakupy przez Internet
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Klient siłą rzeczy zawsze zamawia co może zaoferować sklep ale nie to jest
    > istotne a to czy wykonano tę rzecz na jego zamówienie. Nie jest istotne,
    > że ktoś wstępnie określił jakieś cechy a ponownie, że towar wykonano na
    > zamówienie klienta. MZ.

    Panowie, muszę wyjaśnić jedną rzecz. Ta kabina była w ofercie sklepu, ale
    rówmnież producenta (podany indeks producenta), jest zamieszczona w katalogu
    producenta z dokładnie takimi cechami, jakie ja zamówiłem - kolor, szyba,
    ilość drzwi itd. Wg mnie, nie jest to towar nietypowy, więc powinien
    podlegać zwrotowi (tak jak podlega zwrotowi telewizor Sony 42", w kolorze
    czarnym z 10 głośnikami). To, czy sklep w regulaminie napisał, że kabin tego
    producenta nie można zwracać, mnie nie interesuje. Jak również to, czy ta
    kabina była produkowana na moje zamówienie, czy tylko sprowadzana od
    dystrybutora lub producenta. Nie ma o tym ani słowa w ustawie z dnia 2 marca
    2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22,poz. 271).
    Prawdopodobnie dlatego pani adwokat nie dotyka tych zagadnień, lecz czepia
    się tego, że zamówiłem coś indywidualnego.

    --
    Bartek