  • 1. Data: 2009-03-06 11:57:59
    Temat: Palenie opon a polskie prawo
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Jako ze cszasy mamy ciężkie coraz wiecej bedzie palonych opon na ulicach
    i stąd moje pytanie

    dlaczego palona opona na ulicy wiejskiej w warszawie moze sie palić bez
    problemu
    a jak ja chce spalić oponę a ogródku to mam mandat, kolegium i sprawe w
    sądzie?

    michal

  • 2. Data: 2009-03-06 14:29:41
    Temat: Re: Palenie opon a polskie prawo
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Usrobo pisze:
    > dlaczego palona opona na ulicy wiejskiej w warszawie moze sie palić bez
    > problemu
    > a jak ja chce spalić oponę a ogródku to mam mandat, kolegium i sprawe w
    > sądzie?
    Mało tego, są bezkarne jaja na elewacji i petardy choć to
    nie Sylwek.
    Odpowiedz
    Bo urzędasy nieroby na Wiejskiej cieszą sie że to tylko tym
    sie kończy, a nie tym że ich wywożą na taczkach.
    Wniosek jest jeden, jak masz opone do spalenia, bez karnie
    spalisz ją na Wiejskiej, a jak bedą sie chcieli do Ciebie
    dowalić, wywieszasz transparent byle jaki i wołasz media, i
    dają Ci spokój.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-06 20:38:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    Bo obecne rządy nawiązują do tradycji tych ugrupowań politycznych, które
    wywodzą się z Solidarności. Za czasów obalania komunizmu ówczesne władze
    ścigały sprawców właśnie za palenie opon, obrzucanie jajami i inne tego
    typu występki. Potem, gdy komunizm obalono, zaczęto ścigać tych, którzy
    wówczas ścigali i proces ten trwa nadal. W tej sytuacji trudno, by sami
    robili to samo.

    A generalnie jestem za tym, by organizacja, która zorganizowała tę
    demonstracje posprzątała później, umyła elewacje albo za to zapłaciła. I
    wówczas juz nawet jestem w stanie uznać, że odbywa się to w ramach tzw.
    wolności zgromadzeń :-)

  • 4. Data: 2009-03-07 07:15:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 21:38:51 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A generalnie jestem za tym, by organizacja, która zorganizowała tę
    > demonstracje posprzątała później, umyła elewacje albo za to zapłaciła.

    a niestety zajmuje się tym http://www.zom.waw.pl/ na koszt podatnika
    miejskiego.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net