  • 1. Data: 2009-03-06 18:15:27
    Temat: umowa zlecenia
    Od: ML <o...@g...pl>

    Witam, mam krótkie pytanie: czy umowa zlecenia lub o dzieło musi być
    zawarta na piśmie? Przejrzałem kawałek kodeksu cywilnego i nie znalazłem
    takiego wymogu, ale wolę się upewnić czy nie jest to zapisane gdzieś
    indziej. Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-03-07 08:32:04
    Temat: Re: umowa zlecenia
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    ML pisze:
> [...]
    > zawarta na piśmie? Przejrzałem kawałek kodeksu cywilnego i nie znalazłem
    > takiego wymogu, ale wolę się upewnić czy nie jest to zapisane gdzieś

    Jakiś mały kawałek tego kodeksu przejrzałeś. ;)
    Zobacz art. 74 i następne k.c.

    Michał