  • 1. Data: 2009-03-06 13:41:58
    Temat: Wyrok sądu cywilnego - wykonanie
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Witam!

    Mam do Was takie oto pytanko. W jaki sposób zabezpieczone jest wykonanie
    wyroku wydanego przez sąd cywilny? Innymi słowy, w jaki sposób egzekwuje
    się wykonanie takiego wyroku?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-06 13:43:13
    Temat: Re: Wyrok sądu cywilnego - wykonanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcus pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam do Was takie oto pytanko. W jaki sposób zabezpieczone jest wykonanie
    > wyroku wydanego przez sąd cywilny? Innymi słowy, w jaki sposób egzekwuje
    > się wykonanie takiego wyroku?

    Zwykle wykonywaniem wyroków w sprawach cywilnych zajmuje się komornik.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-03-07 14:26:18
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 6 Mar, 14:41, Marcus <m...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mam do Was takie oto pytanko. W jaki sposób zabezpieczone jest wykonanie
    > wyroku wydanego przez sąd cywilny? Innymi słowy, w jaki sposób egzekwuje

    Może też tak być, że ten wyrok jest tyle wart co kartka na której jest
    wydrukowany,
    jeśli komornik stwierdzi, że dłużnik nie ma majątku.

  • 4. Data: 2009-03-07 14:37:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    piotrliwszic pisze:

    > Może też tak być, że ten wyrok jest tyle wart co kartka na której jest
    > wydrukowany,
    > jeśli komornik stwierdzi, że dłużnik nie ma majątku.

    Zacznijmy pytanie do tego, co autor wątku ma na myśli. Dopisywanie,
    że chodzi o jakąś sprawę o zapłatę jest niewątpliwie nadinterpretacją.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-03-07 14:44:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    piotrliwszic pisze:

    > jeśli komornik stwierdzi, że dłużnik nie ma majątku.

    Przecież to wierzyciel ma wskazać majątek.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 6. Data: 2009-03-07 15:01:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Przecież to wierzyciel ma wskazać majątek.

    Johnson, wszystko w porządku. Wierzyciel wskazuje, a komornik
    stwierdza, że go nie ma ;)

    --
    Liwiusz