  • 1. Data: 2003-09-17 20:47:34
    Temat: Zakłądanie działanosci gosp przez ucznia.
    Od: "Dawid" <D...@p...nospam.onet.pl>

    Witam.Zamierzam załozyc działalnosc gospodarcza tylok przeaza mnie ZUS.
    Słyszałem z 2 źródeł 2 rózne wersje: jedna mówi ze ZUS bede płaicł Pełny
    (mimo iz jestem uczniem) a druga ze bede płacił tylko 140PLN tak długo jak
    bede sie uczył. W zwiazku z tym mam pytanie. Któa wersja jest w tej chwili
    aktualna. W miare mżliwosci prosił bym o podstaw prawna (lub gdzie tego
    szukac).

    Z góry thx.
    Pozdraiwam
    Dawid.