  • 1. Data: 2003-09-17 20:20:07
    Temat: Zaginiecie swiezo wyleasingowanego laptopa
    Od: "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Zdalylem wyleasingowac laptopa o znacznej wartosci, a juz mi zginal - spod
    mieszkania!

    Co robic? Zawiadomic leasingodawce? Isc najpierw na policje?

    W umowie leasingu jest mowa o jakims ubezpieczeniu, ale ja pod zadna polisa
    sie nie podpisywalem. Czy ze strony leasingodawcy cos mi "grozi"?

    Poradzcie!

    Pracus24

  • 2. Data: 2003-09-18 06:24:26
    Temat: Re: Zaginiecie swiezo wyleasingowanego laptopa
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    polisa
    > sie nie podpisywalem. Czy ze strony leasingodawcy cos mi "grozi"?

    na pewno był ubezpieczony - wymóg leasingodawcy
    najpierw na policję i z tą notatką do leasingodawcy

    a masz inne pomysły ????

    --
    pozdrawiam
    plusz