  • 11. Data: 2009-01-12 07:21:11
    Temat: Re: Zakładanie DG i oferta od banku
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Kinky napisał:

    > Podobnie jest z funduszami emerytalnymi - dzwonia na numery domowe ludzi,
    > ktorzy niedawno zaczeli pierwsza prace. Po prostu urzedasy sobie
    > dorabiaja sprzedajac dane osobowe.

    To jest co innego.
    Dane firm są dostępne dla wszystkich zainteresowanych.
    Dane osób fizycznych, które dopiero co zaczynają pracę - już nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 12. Data: 2009-01-12 07:22:04
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Zakładam działalność gospodarczą, jeszcze nawet nie dostałem REGONu
    > (dopiero na niego czekam), a już na adres firmy dostałem ofertę konta
    > firmowego od jednego z banków. Moje dane są ogólnie dostępne i bank
    > pozyskał je zgodnie z prawem?

    Moja mama też tak miała, gdy założyła działalność. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 13. Data: 2009-01-12 08:50:45
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Dane firm są dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

    gdzie w sieci można zobaczyć spis rejestracji nowych działalności ?

  • 14. Data: 2009-01-12 09:11:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-12, Haribo <h...@p...pl> wrote:

    [...]

    > gdzie w sieci można zobaczyć spis rejestracji nowych działalności ?

    To że są "dostępne dla wszystkich zainteresowanych" nie oznacza od razu,
    że są dostępne w jednym, centralnym miejscu w sieci.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-01-12 10:30:09
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > To że są "dostępne dla wszystkich zainteresowanych" nie oznacza od razu,
    > że są dostępne w jednym, centralnym miejscu w sieci.

    a jeżeli nie centralnie to wogóle gdzieś w sieci są - np dla poszczególnych oddziałów
    ?

  • 16. Data: 2009-01-12 11:28:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-12, Haribo <h...@p...pl> wrote:

    > a jeżeli nie centralnie to wogóle gdzieś w sieci są - np dla poszczególnych
    oddziałów ?

    Dla Poznania jest rejestr np. tu:
    http://www.poznan.pl/mim/public/msp/szukaj.html
    Z czegoś takiego da się dość prosto wyciągać dane automatem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-01-12 18:39:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 08:22
    (autor Tapatik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gker69$8d3$3@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Moja mama też tak miała, gdy założyła działalność. :-)

    Ale to jest korzystne. Wiadomo, jakiego banku unikać.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 18. Data: 2009-01-14 18:52:40
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tapatik <t...@b...adresu> wrote:

    > Moja mama też tak miała, gdy założyła działalność. :-)

    I też ING?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 19. Data: 2009-01-15 00:13:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, Adam Wysocki wrote:

    > I też ING?

    Nie wiem jak u niego, u mnie ING (a dawno to było).
    Wygłupili się - przepisali firmę z błędem :P

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-01-15 08:45:24
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Tristan napisał:

    > Ale to jest korzystne. Wiadomo, jakiego banku unikać.

    Czyli jeśli bank "spamuje" przedsiębiorcę to go olewamy? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik