  • 21. Data: 2009-01-15 08:48:24
    Temat: Re: Zakładanie DG i oferta od banku
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > I też ING?

    O ile pamiętam - nie, ale ING chyba nie ma w mojej miejscowości.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 22. Data: 2009-01-15 10:12:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 09:45
    (autor Tapatik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkmtj8$su2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Czyli jeśli bank "spamuje" przedsiębiorcę to go olewamy? :-)

    No oczywiście. Im bardziej upierdliwe oferty tym bardziej unikam. Jakby tak
    ludzie robili wszyscy, to byłby koniec spamu.
    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 23. Data: 2009-01-17 16:06:34
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    > Nie wiem jak u niego, u mnie ING (a dawno to było).

    No to wiemy już co odradzać znajomym.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/