  • 1. Data: 2009-01-09 01:05:50
    Temat: Sad pracy kilka pytan
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    Mam rozprawę z moim pracodawca i mam kilka pytań:
    otóż mój pracodawca powołał kilku świadków oraz przedstawił jakieś dok.
    które otrzymałem.

    Jak wygląda procedura powołania świadka czy muszę zrobić to przed
    rozprawa termin mam na luty czy mogę zrobić to w trakcie trwania procesu.
    I podobne pytanie mam na temat dokumentów.
    Wolałbym ich nie wyciągać przed rozprawa aby sie chłopaki nie zdążyli
    przygotować.

  • 2. Data: 2009-01-09 03:23:50
    Temat: Re: Sad pracy kilka pytan
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wwwd wrote:
    > Wolałbym ich nie wyciągać przed rozprawa aby sie chłopaki nie zdążyli
    > przygotować.

    ale od nich dokumenty bys chciał, zebyś się zdążył przygotować?