  • 1. Data: 2004-07-28 21:20:20
    Temat: KRUK - Co zrobic?
    Od: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl>

    Witam
    Duzo czytalem na grupie o tym ze w/w firma nie ma prawa do przetwarzania
    danych osobowych, jednak w pismie ktore od nich otrzymalem jest taka notka:

    "Przetwarzanie danych osobowych przez Kancelarie Prawną KRUK - Maciej
    Kuźnicki i Sławomir Pasieka Spółka Komandytowa odbywa się na podstawie art.
    23 ust 1 par. 5 i art. 34 w zw. z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia
    1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.). W
    trosce o jakość obsługi kontakty mogą być utrwalane za pomocą urządzeń
    rejestrujących dźwięk."

    Jak sie do tego można ustosunkowac?

    Po drugie w tym pismie jest taki zapis:
    "... dalsze dochodzenie długu przejął Zespół Windykatorów Bezpośrednich
    Kancelarii Prawnej Kruk - ...."

    i dalej

    "nasi windykatorzy zgłoszą się celem aktualizacji danych na potrzeby
    postępowania komorniczego i ustalenia majątku dłużnika nadającego się do
    zajęcia w dniach ...."

    co o sądzicie o takim zapisie...

    Dodam ze osoba ktorej to dotyczy jest w 6 miesiacu zagrozonej ciązy i ma
    zaświadczenie od lekarza ze nie może podjąć pracy... a wiec pytanie czy
    takie okolicznosci mogą być "łagodzące".

    Osoba ta mieszka poza adresem adresem zameldowania... czy w takim wypadku
    kruk może zająć majątek (matki) znajdujący sie w miejscu zameldowania?
    lub egzekwowac splate przez nia naleznosci?

    Co mozna zrobic w takim przypadku?? Dodam ze sprawa ta dotyczy debetu na
    rachunku bankowym... wszystko bylo ok dopoki nie ta osoba nie mogla pracowac
    (ze wzgledu na ciaze) i nie bylo regularnych wplywow.

    Prosze pomozcie nam... w tej chwili nie mozemy splacic naleznosci poniewaz
    pracuje tylko ja a z jednej pensji ledwo nam wystarcza na oplaty, nie
    jestemy w zwiazku malzenskim a wiec narzeczona nie ma zadnych dochodow.

    Jakie uprawnienia ma w tym przypadku firma Kruk? Czy moze nachodzic
    tesciowa?

    Pozdrawiam
    jupi

    p.s. Jezeli news pojawi sie 2 razy to zignorujcie starszy, korzystalem z
    serwera telbanku ale z innych serwow nie widzialem posta.

  • 2. Data: 2004-07-28 21:41:49
    Temat: Re: KRUK - Co zrobic?
    Od: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl>

    Witam

    Oto pisma ktore od nich otrzymalismy:

    www.jupi.webpark.pl/kruk1.jpg
    www.jupi.webpark.pl/kruk2.jpg

    Co w takiej sytuacji mamy zrobic. O przedawnieniu dlugu nie mam mowy. Czy
    jezeli wysle do nich pisemna prosbe o pelnomocnictwo (poleconym) i oni
    odpisza zwyklym to przeciez moge powiedziec ze nie odebralem, zalezy nam na
    tym zeby sprawe odciagnac o jakies 2-3 miesiace, wtedy bedzie kasa na
    splate.

    TIA

    Pozdrawiam
    jupi

  • 3. Data: 2004-07-28 22:12:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 23:41:49 +0200, jupi naskrobał(a):

> [...]
    > odpisza zwyklym to przeciez moge powiedziec ze nie odebralem, zalezy nam na
    > tym zeby sprawe odciagnac o jakies 2-3 miesiace, wtedy bedzie kasa na

    W takim razie proponuje się udać na szpitala na pilne badania aż do
    urodzenia dziecka i oczywiście poinformować o tym fakcie
    super-hiper-windykatorów z kruka.
    Co do Kruka to lanie wody, gorzej z BTE - jak bank straci cierpliwość to
    dostanie klauzule od ręki i tak.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-28 22:15:35
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Oto pisma ktore od nich otrzymalismy:
    >
    > www.jupi.webpark.pl/kruk1.jpg
    > www.jupi.webpark.pl/kruk2.jpg

    standardowe pisam z kruka. olej je. straszaki psychologiczne. nic wiecej

    > Co w takiej sytuacji mamy zrobic.

    nic. nie martwic sie krukiem.

    > O przedawnieniu dlugu nie mam mowy. Czy
    > jezeli wysle do nich pisemna prosbe o pelnomocnictwo (poleconym) i oni
    > odpisza zwyklym to przeciez moge powiedziec ze nie odebralem,

    nic nie wysylaj. po co? nie masz na co wydawac pieniedzy?

    > zalezy nam na
    > tym zeby sprawe odciagnac o jakies 2-3 miesiace, wtedy bedzie kasa na
    > splate.

    no i jak bedziesz mial kase to zaplac, ale bankowi. najprawdopodobniej bank
    nie sprzedal dlugu. krukowi nic nie plac.

    pozdr.
    marcin

  • 5. Data: 2004-07-28 22:19:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jupi" <t-net(malpa)go2.pl> napisał w wiadomości
    > Zalezy nam na
    > tym zeby sprawe odciagnac o jakies 2-3 miesiace, wtedy bedzie kasa na
    > splate.

    A nie przyszło Ci do głowy, by ich o tym poinformować? Podejrzewam, ze tyle
    poczekają. Wyroku i tak wcześniej nie dostaną.

  • 6. Data: 2004-07-30 22:44:41
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

> [...]

    > "nasi windykatorzy zgłoszą się celem aktualizacji danych na potrzeby
    > postępowania komorniczego i ustalenia majątku dłużnika nadającego się do

    Ja tylko o tym. Nie znam żadnego przepisu, który przewidywałby jakieś
    szczególne uprawnienia dla kogoś takiego jak "windykator" (ani samego
    "windykatora" dodajmy). Zgłosić to się oni mogą, ale po Twojej stronie nie
    ma obowiązku jakiegokolwiek reagowania na ich "zgłoszenie się". Ja tam to
    akurat bym obśmiał "windykatorom" w twarz...
    Poza tym jak raz to ustalanie majątku dłużnika nie leży w interesie tegoż
    dłużnika, więc w ŻADNYM RAZIE nie powinien on w tym współdziałać z
    wierzycielem (lub jego pełnomocnikiem).
    Jedyne, co w tej materii mogą zrobić, to złożyć w sądzie stosowny wniosek i
    czekać, czekać, czekać (te urlopy... dziw, że sądy są w ogóle otwarte...).
    T.