  • 11. Data: 2008-11-19 13:40:24
    Temat: Re: Zakaz suszenia parania na balkonie.
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 19 Lis, 14:35, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Chodzi o to, żebyś gaci itp nie wywieszał na balkonie, bo to bardzo
    > nieestetyczny widok.
    > Jak Ci kiedyś sąsiad wywali jakieś brudy albo wytrzepie worek od
    > odkurzacza itd. na Twoje świeżo uprane pościelowe to zrozumiesz.

    Czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o wywieszanie prania, a nie sypania
    smieci z balkonu.
    Gaciami nazywaj swoje majtasy...

  • 12. Data: 2008-11-19 14:29:51
    Od: uosiu <a...@w...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

> [...]
    > Jak Ci kiedyś sąsiad wywali jakieś brudy albo wytrzepie worek od
    > odkurzacza itd. na Twoje świeżo uprane pościelowe to zrozumiesz.

    Jasne, radni w trosce o moje gacie, zabraniają ich wywieszania.
    Ale estetyczny wygląd to mnie nie interesuje, kiedy ściany i balkony w
    budynkach należących do gminy się sypią lub przez 2 lata po wyborach
    wiszą na słupach, murach i gdzie się tylko da, plakaty z kampanii do
    wyborów samorządowych.
    Wytrzepywanie worka przez balkon jest w ogóle dozwolone?
    Bo jeżeli tak to tego drugiego procederu bym zabronił.

  • 13. Data: 2008-11-19 14:53:43
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Eee tam. Większy obciach, jak w mieście na trawniku między 10-piętrowymi blokami
    ktoś sobie rozwiesza linke i tam majtasy suszy:) Pani sobie wychodzi z bloku z
    miedniczką i wiesza pranie między drzewami. Swojsko jak na wsi. Taki folklor i
    nic nie zrobisz :)

    Żebym nie był gołosłowny to tak jest np. W Krakowie na Azorach. 3.5 km w linii
    prostej od Rynku.

    --
    Lukasz

  • 14. Data: 2008-11-19 14:56:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 15:53:43 +0100, LukaszS napisał(a):

> [...]
    > jak na wsi. Taki folklor i nic nie zrobisz
    >
    > Żebym nie był gołosłowny to tak jest np. W Krakowie na Azorach. 3.5 km w

    U mnie też tak było, jeszcze jakieś 10 lat temu, ale się tamto pokolenie
    wykruszyło, a napływowi (i potomkowie) nie mają takich zwyczajów.
    (Wrocław, Szczepin, 30 minut żwawym krokiem od Rynku).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-11-19 15:53:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:35:19 +0100, Animka napisał(a):

    > Chodzi o to, żebyś gaci itp nie wywieszał na balkonie, bo to bardzo
    > nieestetyczny widok.

    A może to chodzi o to żeby nie wywieszać damskiej bielizny - żeby nie
    drażnić byłego prezydenta Olsztyna ;-)

    Pozdrawiam z Olsztyna,
    Henry

  • 16. Data: 2008-11-19 16:00:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "uosiu" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Teraz mieszkańcy będą wietrzyć, a nie suszyć pranie i broblem przejdzie do
    neibytu :-)

  • 17. Data: 2008-11-19 19:21:45
    Od: Wodz <w...@n...tlen.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 12:48:13 +0100. osoba podająca się za "Habeck
    Colibretto" napisał:

    > Znaczy sąsiad może się tam usadowić i podglądać do woli a ja nie mogę go
    > wywalić?

    Wiesz biegły w zakresie prawa nie jestem... ale taką opinię, że to część
    wspólna bloku gdzieś kiedyś słyszałem...

    Wódz

  • 18. Data: 2008-11-19 19:33:12
    Od: Czarek <...@...pl>

    Wodz wrote:
    > Wiesz biegły w zakresie prawa nie jestem... ale taką opinię, że to część
    > wspólna bloku gdzieś kiedyś słyszałem...

    Obydwaj macie rację. :>

    http://www.zarzadca.pl/content/view/72/94/
    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/135269.html

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 19. Data: 2008-11-19 22:19:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gg0tgf$rdc$1@atlantis.news.neostrada.pl uosiu
    <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > na balkonach. Podobno to nie przystoi i psuje jakieś tam widoki.
    > Mieszkańcy, którzy się nie zastosują do tego zakazu będą karani.
    > To, że niektórzy radni i rady w niektórych miastach mają różnorakie
    > pomysły i zajmują się pierdołami to mnie nie dziwi.
    > Ale czy faktycznie właściciele nie respektujący takich zakazów mogą być w
    > jakiś sposób karani?
    > Przykładowo jestem właścicielem mieszkania a więc i balkonu, czy mam prawo
    > się bronić przed tym, że zabrania lub uniemożliwia mi się korzystania z
    > mojej własności? Bo w sumie tylko do suszenia prania
    Jestem zdecydowanie za takim zakazem i jego egzekwowaniem za pomocą grzywn,
    które zasilą fundusz remontowy.
    Powinien on obowiązywać przynajmniej w takiej postaci, aby nie było to
    widoczne z zewnątrz, tj. z ulicy.
    Spotkałem się z różnymi objawami buractwa lokatorów. Nie tylko wywieszanie
    na widoku przetartych majtasów, pożókłych cyckonoszy, dziurawych skarpet i
    rajstop, poplamionych ścier. Była i taka hołota, co wykładała na balkonie
    pościel ze swoich barłogów, coby się z pierdów i smrodów przepoconych cielsk
    wywietrzyła. Mieszkało się jak w slumsach na przedmieściach Nairobi.
    Albo chamski zwyczaj wykładania worków ze śmieciami przed drzwi - skąd to
    się wzięło? Jeszcze jeden "kwiatuszek" - gorący dzień, no to uchylaj
    dziadostwo drzwi na korytarz, drzwi na łancuch i bucik w szparę dla
    zabezpieczenia przed zamknięciem. I już wszyscy wąchają smród gotowanej na
    obiad zupy ze starej kozy.
    Wracasz do domu po pracy i na dzień dobry oglądasz ohydne gacie i bety, a
    potem idziesz do mieszkania wśród śmieci i
    smrodu.
    Pięknie.
    Tylko jak będę chciał mieć takie doznania, to pojadę na spacer na
    wysypisko...

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-11-20 00:18:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-19 14:38 WaskiDiver napisał/a:

    > Poza tym nie wolno trzepać worka od odkurzacza na balkonie...

    Co z tego, że nie wolno jak żul i tak zrobi co chce i spółdzielnia (ani
    policja) go nie ukarze?

    --
    animka