  • 21. Data: 2008-11-20 00:21:03
    Temat: Re: Zakaz suszenia parania na balkonie.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-19 15:53 LukaszS napisał/a:
    > Eee tam. Większy obciach, jak w mieście na trawniku między 10-piętrowymi blokami
    > ktoś sobie rozwiesza linke i tam majtasy suszy:) Pani sobie wychodzi z bloku z
    > miedniczką i wiesza pranie między drzewami. Swojsko jak na wsi. Taki folklor i
    > nic nie zrobisz :)

    Ktoś jej zrobi jakiś numer, tzn coś złośliwie podwędzi czy usmoli to
    będzie miała nauczkę.

    --
    animka

  • 22. Data: 2008-11-20 01:05:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-20 01:18 Animka napisał/a:

    > Co z tego, że nie wolno jak żul i tak zrobi co chce i spółdzielnia (ani
    > policja) go nie ukarze?

    Zrobi to zawsze niezależnie czy na loggi coś się suszy (a już od dawna
    boję się cokolwiek tam wynieść-nawet krzesło tapicerowane). Co tydzień
    myję loggię (podłogę) i parapet zewnętrzny na loggi to szmata jest
    strasznie brudna i muszę robić to parę razy. Jestem uczulona na kurz,
    nie chcę, żeby ni do mojego wysprzątanego mieszkania coś wfrunęło z
    wiatrem przez okna.

    --
    animka

  • 23. Data: 2008-11-20 08:07:47
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "uosiu" <> napisał w wiadomości news:.pl...
    > Nie, ja pytam czysto teoretycznie, z tego co mi wiadomo takiego zakazu w
    > mojej mieścinie nie ma, mnie jednak ciekawi czy mogę potencjalnie się
    > bronić przed tak bzdurnymi uchwałami rady miasta.

    np. odwołać się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego ?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 24. Data: 2008-11-20 09:33:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:19:27 +0100, Jotte napisał(a):

    > Wracasz do domu po pracy i na dzień dobry oglądasz ohydne gacie i bety, a
    > potem idziesz do mieszkania wśród śmieci i
    > smrodu.
    > Pięknie.

    Siedzisz w więzieniu że nie możesz się wyprowadzić w "lepszą" okolicę?

    Henry