  • 1. Data: 2011-04-13 10:57:56
    Temat: Skarga na lekarza?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Prosze o naprowadzenie mnie gdzie należy wysłać skargę na lekarza? Do NFZ?
    Wyczekałem się dziś 2 godziny na lekarkę która powinna być w pracy od 8
    a przyjechała sobie na 10. Do tego mimo że byłem pierwszy przyjęła poza
    kolejnością dwóch pacjentów ( ma uprawnienia lekarza sądowego i
    wystawiała im jakieś papiery do sądu) a ja siedziałem z kaszlącym
    dzieckiem i gorączką 39,3 2 godziny na korytarzu. Do tego kiedy
    zwróciłęm jej uwagę na jej zachowanie była arogancka i nieprzyjemna.
    Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
    spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-13 11:22:41
    Temat: Re: Skarga na lekarza?
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Norbert napisał:
> [...]
    > Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
    > spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.

    Takie skargi wysyłać można do: NFZ, Izba Lekarska, Rzecznik Praw Pacjenta.

  • 3. Data: 2011-04-13 11:41:43
    Od: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com>

    On 13/04/11 12:57, Norbert wrote:
> [...]
    > Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
    > spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.

    Rzecznik Praw Pacjenta?

  • 4. Data: 2011-04-13 12:03:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    kashmiri wrote:

    > Rzecznik Praw Pacjenta?

    A nie lepiej zacząć od kierownika przychodni?
    No bo właściwie jakie są zarzuty: spóźnienie i niemiły sposób bycia, a nie
    błąd w sztuce.
    J.

  • 5. Data: 2011-04-13 13:04:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > kolejnością dwóch pacjentów ( ma uprawnienia lekarza sądowego i wystawiała
    > im jakieś papiery do sądu) a ja siedziałem z kaszlącym

    No coz, najpierw biznes

    > dzieckiem i gorączką 39,3 2 godziny na korytarzu. Do tego kiedy

    Potem Hipokrates :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-04-13 13:57:17
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-04-13 14:03, krys pisze:

    > A nie lepiej zacząć od kierownika przychodni?
    > No bo właściwie jakie są zarzuty: spóźnienie i niemiły sposób bycia, a nie
    > błąd w sztuce.
    > J.

    A to że dziecko z gorączką 2 letnie niespełna przez dwie godziny czeka w
    poczekalni z gorączką a lekarka po przyjsciu prosi najpierw dwie osoby
    ktore przyszły pozniej bo im jakies papierki do sadu wystawia? I ludzie
    ci na korytarzu czuja sie wysmienicie , zartuja , dowcipkują itd a
    dziecko ledwo siedzi, płacze itd?
    To nic?
    Nie czujesz roznicy?

  • 7. Data: 2011-04-13 14:17:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Norbert wrote:

> [...]
    > ktore przyszły pozniej bo im jakies papierki do sadu wystawia? I ludzie
    > ci na korytarzu czuja sie wysmienicie , zartuja , dowcipkują itd a

    Emocje w niczym Ci nie pomogą. IMHO niczego tej lekarce nie udowaodnisz, a
    więcej możesz zdziałać kierując skargę do jej bezpośredniego przełożonego.
    BTW - czasem na lekarza trzeba czekać dwa dni, co przy chorym maluchu uważam
    za totalną pomyłkę, ale to jest cena "bezpłatnego" lecznictwa.
    J.

  • 8. Data: 2011-04-13 14:42:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-13 12:57, Norbert pisze:
> [...]
    > Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
    > spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.

    Na drugi raz będziesz wiedział, że lekarz powinien przyjść na wizytę do
    Twojego domu.
    Za to im płacą.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-13 14:43:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > A nie lepiej zacząć od kierownika przychodni?
    > No bo właściwie jakie są zarzuty: spóźnienie i niemiły sposób bycia, a nie
    > błąd w sztuce.

    Jaki kierownik-też lekarz -tacy jego pracownicy. Zgrany zespół po prostu.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-13 15:23:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 5:57 AM, Norbert wrote:
> [...]
    > Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
    > spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.

    do dziecka znajdz lekarza, który ci do domu przyjedzie.
    A na takie sytuacje, to po prostu poszukaj prywatnej przychodni gdzie
    mało ludzi to i przyjmną ci na poczekaniu.
    Pozostałe mniej pilne mozesz dalej załatwiac w darmowej.