  • 21. Data: 2003-11-13 12:42:14
    Temat: Re: Zakaz fotografowania - jeszcze raz
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    news:bou473$mih$10@news.onet.pl...
    > Nie, no przecież napisałem, że fotografować sobie możesz. jakiekolwiek
    > wątpliwości mogą powstać tylko i wyłącznie przy rozpowszechnianiu.

    Ale moje pierwotne pytanie nie miało nic wspólnego z rozpowszechnianiem ;-)

    Teraz nurtuje mnie tylko kwestia tych zdjęć w muzeach. Chyba wybiorę się do
    jakiegoś z aparatem a jak ktoś mi wyskoczy z pretensjami, poproszę o
    podstawę prawną... ;-)

    Pzdr

    A.

  • 22. Data: 2003-11-14 18:18:01
    Od: tomgrzes <t...@p...onet.pl>

    Bardzo dobre zorwiazanie, choc moze byc troszke przykre dla Ciebie.