  • 91. Data: 2021-10-09 01:46:22
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-08, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Politycznie może i nie (wszak to elektorat korwina;). No ale wybierając
    > zawód czymś tam się kierujesz. Jak idziesz na pałkarza to raczej nie są
    > to jakieś ideały:P

    No to musiałbyś wiedzieć, że idą na pałkarza, a nie np. obrońcę
    niewinnych obywateli przed groźnym przestępcom :)

    > Różnica między robertem a dzejefem jest jak stąd do księżyca.

    W formie. Zobacz jak się Kviat na JF ostatnio wkurwa :)

    > Tu nie ma miejsca na MZ - to jest fakt. Defibrylator służy to
    > umiarowienia zaburzeń rytmu serca a nie jego ponownego "odpalania". No
    > więc pierdoli od rzeczy czy ma takie specyficzne poczucie humoru, żeby
    > namawiać ludzi do nieumyślnego powodowania śmierci? W sumie chyba teoria
    > że jest po prostu głupie jest jednak lepsza.

    > Bardzo szkodliwy.

    Nie wygrasz z płaskimi EKG z ekranów kin i telewizorów :) A poważniej,
    słychać jak ktoś ma VF? Pulsu na pewno nie wyczujesz, ba, większość nie
    wyczuje i prawidłowego bo przeciez nie zmierzy na szyi. A jeśli VF nie
    słychać, tak na zasadzie przyłożenia ucha do klatki piersiowej, no to w
    odbiorze amatora będzie to i tak zatrzymanie akcji serca.

    --
    Marcin

  • 92. Data: 2021-10-09 08:40:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to musiałbyś wiedzieć, że idą na pałkarza, a nie np. obrońcę
    > niewinnych obywateli przed groźnym przestępcom :)

    No więc jak nie wiedzą po co tam idą, to jak to świadczy o ich
    inteligancji? :P

    > W formie. Zobacz jak się Kviat na JF ostatnio wkurwa :)

    I w celu, styli i wszystkiego innego - dzejef z roli adwokata diabła
    uczynił narzędzie trolingu i doprowadził je do perfekcji. Robert jest po
    prostu typowym kulsonem. Porównywanie ich, to jakbyś banksego do gostka
    co pociągi marze sprajem porównywał. Choć pewnie są osoby co ich każdy
    graficiarz wkurwia;)

    > Nie wygrasz z płaskimi EKG z ekranów kin i telewizorów :)

    Ale ja nie dyskutuje z telewizją, a niedouczonym i głupim kulsonem, co
    chwali się że jest mistrzem udzielania pierwszej pomocy i do błędu się
    nie przyzna nawet jak dostanie kilkanaście źródeł... Typowy kulson jak
    już pisałem jest typowy.

    > A poważniej,
    > słychać jak ktoś ma VF?

    Nie słychać, bo nikt tego nie ma sprawdzać na tym etapie. Masz zdjąć AED
    z półki i postępować zgodnie z tym co głośnik mówi. To jest tak
    zrobione, żeby nie trzeba było mieć żadnej wiedzy i każdy głupi dał radę
    - jak widać oprócz zdufanego w sobie i swoją "wiedzę" kulsona. Masz tu
    idealny przykład jak działa kulsońctwo - powinien wiedzieć, chuja wie,
    ale najmądrzejszy i w razie czego swoją "wiedzę" pałą będzie obywatelom
    tłumaczył.

> [...]
    > słychać, tak na zasadzie przyłożenia ucha do klatki piersiowej, no to w
    > odbiorze amatora będzie to i tak zatrzymanie akcji serca.

    No i właśnie od tego jest AED, żeby niczego nie trzeba było słuchać
    oprócz głośnika. Zresztą według nowych wytycznych pulsu się już nie
    sprawdza - większość nie umie i się myli, a generalnie nie ma to dużego
    znaczenia - jak klient oddycha to i raczej puls ma, jak nie oddycha to i
    tak zaraz mieć nie będzie i pompujemy (chyba że mamy AED pod ręką,
    sprawdzając wcześniej drożność dróg oddechowych na ile się da itd.). BTW
    - od kilku lat uczą na kursach, że oprócz telefonu na 112 i podjęcia
    "zwyczajowych" działań - staramy się wysłać jakiegoś konkretnego lokalsa
    po AED, jeśli tylko jest blisko obiekt którego o AED podejrzewamy. No i
    tego, że jak ktoś nie oddycha to bardziej mu nie zaszkodzisz. Ma jakieś
    4 minuty życia na kredyt. Jak mu nie pomożesz to kredyt i tak się
    skończy. A profesjonaliści raczej w 4 minuty się nie zjawią nawet jak to
    jest na schodach od szpitala.

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2021-10-10 03:10:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No więc jak nie wiedzą po co tam idą, to jak to świadczy o ich
    > inteligancji? :P

    Czy oglądałeś może Zwierzogród (aka Zootopia)? Masz zdaje się dziecko w
    wieku właściwym?

> [...]
    > prostu typowym kulsonem. Porównywanie ich, to jakbyś banksego do gostka
    > co pociągi marze sprajem porównywał. Choć pewnie są osoby co ich każdy

    No ja tam tego tak nie widzę. Jak się dyskutuje i zaczyna się dopieprzać
    do różnych coraz bardziej zapętlonych argumentów, to stwierdzenie, że
    przecież nie jest powiedziane, że powód musi być prawdziwy jest przecież
    na poziomie semantycznym prawdziwe, i wcale nie aż tak egzotyczne :)

> [...]
    > chwali się że jest mistrzem udzielania pierwszej pomocy i do błędu się
    > nie przyzna nawet jak dostanie kilkanaście źródeł... Typowy kulson jak

    Jedyny rzeczywisty problem z takim twierdzeniem, jest potencjalna jego
    szkodliwość, a żeby tę szkodliwość ocenić, to rozważamy sytuację typową,
    gdzie z AED będzie musiał skorzystać włąśnie taki widz telewizji Polsat.

> [...]
    > 4 minuty życia na kredyt. Jak mu nie pomożesz to kredyt i tak się
    > skończy. A profesjonaliści raczej w 4 minuty się nie zjawią nawet jak to

    Zgadza się.

    W sumie po zastanowieniu przyznam, że jest to jednak trochę szkodliwe
    stwiedzenie, bo uzależnia podjęcie akcji od warunku, więc nawet jeśli
    ten warunek jest zawsze spełniony to po prostu traci się czas.

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2021-10-10 07:08:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy oglądałeś może Zwierzogród (aka Zootopia)?

    Nie. Staram się unikać kreskówek z dobrymi policjantami. W mojej ocenie
    to indoktrynacja gówniaków - której nie lubisz. No ale na psi patrol nie
    poradzę;)

> [...]
    > przecież nie jest powiedziane, że powód musi być prawdziwy jest przecież
    > na poziomie semantycznym prawdziwe, i wcale nie aż tak egzotyczne :)

    Ale mówisz o dzejefie czy o funkcjonariuszu kulsonerii, który jeszcze
    dodaje że filozofowie i prawnicy to źle u nich konczą?

    > Jedyny rzeczywisty problem z takim twierdzeniem, jest potencjalna jego
    > szkodliwość, a żeby tę szkodliwość ocenić, to rozważamy sytuację typową,
    > gdzie z AED będzie musiał skorzystać włąśnie taki widz telewizji Polsat.

    No i ma wziać go z półki i robić co mówi głośnik. Nic więcej. A tu
    policjant (czyli jeszcze wtedy człowiek... powiedzmy zaufania
    społecznego) mówi, żeby tego nie robić bo zaszkodzi... Rzeczywiście mało
    szkodliwe - najwyżej ktoś umrze albo zostanie warzywkiem.

    --
    Shrek