    Subject: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <cMr6J.131958$ya7f.128032@fx10.ams1>
    <615a891d$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <bhM6J.409915$Fd_a.231236@fx08.ams1>
    <615bda5f$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <HQ57J.276073$ZXL.150029@fx09.ams1>
    <615d27f3$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <bUq7J.1293710$Ag5b.820932@fx07.ams1>
    <615e807a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <v9L7J.626611$64ef.111607@fx13.ams1>
    <615fc818$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <iL48J.481738$Ki4b.260603@fx05.ams1>
    <6161395e$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <z4r8J.556885$QHsf.261146@fx12.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 10 Oct 2021 07:08:18 +0200

    > Czy oglądałeś może Zwierzogród (aka Zootopia)?

    Nie. Staram się unikać kreskówek z dobrymi policjantami. W mojej ocenie
    to indoktrynacja gówniaków - której nie lubisz. No ale na psi patrol nie
    poradzę;)

    > No ja tam tego tak nie widzę. Jak się dyskutuje i zaczyna się dopieprzać
    > do różnych coraz bardziej zapętlonych argumentów, to stwierdzenie, że
    > przecież nie jest powiedziane, że powód musi być prawdziwy jest przecież
    > na poziomie semantycznym prawdziwe, i wcale nie aż tak egzotyczne :)

    Ale mówisz o dzejefie czy o funkcjonariuszu kulsonerii, który jeszcze
    dodaje że filozofowie i prawnicy to źle u nich konczą?

    > Jedyny rzeczywisty problem z takim twierdzeniem, jest potencjalna jego
    > szkodliwość, a żeby tę szkodliwość ocenić, to rozważamy sytuację typową,
    > gdzie z AED będzie musiał skorzystać włąśnie taki widz telewizji Polsat.

    No i ma wziać go z półki i robić co mówi głośnik. Nic więcej. A tu
    policjant (czyli jeszcze wtedy człowiek... powiedzmy zaufania
    społecznego) mówi, żeby tego nie robić bo zaszkodzi... Rzeczywiście mało
    szkodliwe - najwyżej ktoś umrze albo zostanie warzywkiem.

    --
    Shrek