  • 21. Data: 2002-09-06 12:22:13
    Temat: Re: Zajecie konta - czy to bezprawie?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 05 Sep 2002 22:26:14 +0200, w <3...@n...midea.pl>,
    Pawel 'Marvel' Tkaczyk <p...@n...midea.pl> napisał(-a):

    > To uwierz. Z doświadczenia własnego piszę.

    To dość zabawne :)
    Miałem kiedyś coś takiego -- zajęcie na 50zł za jakiś mandat.
    BPH zablokował konto (saldo ~1000zł) do czasu uregulowania należności
    (nie można było wypłacić nic Electronem), ale nawet był skłonny część
    mi wypłacić w kasie. Odblokował dopiero po zlecenie przelewu,
    bynajmniej nic nie przelewał samodzielnie.

    BTW. A z konta i tak dało się wypłacić wypukła visą :D.

  • 22. Data: 2002-09-06 15:54:05
    Temat: Re: Wyjasnienie - Zajecie konta - czy to bezprawie?
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Paweł 'Marvel' Tkaczyk" <p...@n...midea.pl> napisał w
    wiadomości news:al9u2g$jai$1@news.tpi.pl...

    > - bank _nie_ przelał żadnych pieniędzy do US
    > - moje konto jest zablokowane dla kart płatniczych i dostępu przez
    > Internet, ale zgodnie z art. 56 ustawy PB (o którym było wcześniej)
    > środki są do mojej dyspozycji (do określonej wysokości)

    Do dyspozycji? To dlaczego jest zablokowany dostep do rachunku poprzez
    internet i karty platnicze!

    > - pani w banku mówiła coś o 'jednorazowej dyspozycji' - czyli że mogę
    > wypłacić tylko raz...

    Raz? Tzn bank odmowil Ci dalszego prowadzenia rachunku? Mozesz sobie
    ewentualnie wyplacic pieniazki te 500zl i to nie wygodnie przelewem przez
    internet albo karta platnicza w bankomacie _tylko_ w placowce?

    > - generalnie zablokowanie mi konta internetowego i kart jest wynikiem
    > niedoskonałości systemu - po prostu system nie jest w stanie podliczać
    > mnie tylko do określonej kwoty.

    To wogole dlaczego Ci to zablokowali i co ten ich system wymyslil?

    > Dzięki wszystkim za pomoc...

    Obiecales nazwe banku ;))

    Pozdrowienia
    Aleksander

  • 23. Data: 2002-09-11 14:03:39
    Od: "Rafalski" <s...@g...pl>

    Usador krab escribió en el mensaje <news:al94uo$ll8$1@news2.tpi.pl>

    > te
    >
    > ! Zwracam uwage, ze powyzszy art dotyczy konta osobistego, nie bylo to
    > opisane, ale jesli konto bylo firmowe, to limit ten NIE ma
    > zastosowania.- a domyslam sie, ze nr konta zgloszony byl do US przy
    > okazji prowadzonej DG.i dlatego wlasnie nastapilo jego zajecie.

    Jak mi powiedziała dziś pani w Śląskim, powszechną praktyką US przy
    zadłużeniu DG choćby na 100 zł jest blokowanie zarówno konta firmowego, jak
    i ROR. Na moją uwagę o trzech średnich krajowych uśmiechnęła się jedynie. :)

    --
    Rafalski

    "Obviously you're not a golfer."
    Jeff "The Dude" Lebowski