  • 1. Data: 2002-09-05 17:17:38
    Temat: Prawo pracy- dowody na zatrudnienie
    Od: poreba <d...@p...com>

    Witam, zapodaje o co mnie poproszono:
    "W dniach 2.08-13.08 pilotowałam grupę do Włoch na zlecenie BP
    Columbus z Piły. Pracę przyjęłam w ten sposób, że na dzień przed
    wyjazdem zadzwonił do mnie własciciel biura z pytniem, czy mogłabym
    pojechać i prowadzić tę grupę. Ustalilismy telefonicznie stawki
    wynagrodzenia i na tym rozmowę zakończylismy. Wykonałam swoja pracę,
    a biuro turystyczne nie chce mi wypłacić wynagrodzenia. Nie wydali mi
    ani umowy, ani swiadectwa pracy, nie dysponuję zatem takimi
    dokumentami. Jak mogę wyegzekwować swoje wynagrodzenie - na nim
    najbardziej mi zależy - i dokumenty zwiazane z moim zatrudnieniem?"
    Dodam, ze specyfika pracy pilota pozwala latwo udokumentowac
    fakt pilotowania grupy (procedury celno-graniczne itp.)
    Oczywista odpowiedz- sad pracy, ale to daleko i raczej dlugotrwala
    procedura. Inne patenty? Kompetencje PIP, Urzedu Pracy?

    --
    pozdro
    poreba