  • 1. Data: 2002-09-05 17:23:43
    Temat: Czy mozna cos zrobic ze "spamem" w skrzynkach ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Witam.
    Co zrobic z tymi cholernymi ulotkami,ktore codziennie wydlubuje ze swojej
    skrzynki pocztowej (snail mail ;). ?
    Mozna podac ich do sadu ?
    A to kursy jezykowe, a to intratne wygrane, a to wycieczki sreczki..
    Szlag mnie trafia, na parterze, gdzie sa skrzynki pocztowe tego smiecia jest
    tyle,ze sie mozna przewrocic (coz, nie wszyscy mieszkancy donosza to do
    zsypu)..

    Mozna te firmy podac jakos do sadu o zasmiecanie skrzynki niechciana
    korespondencja ? (nic nigdy nie podpisywalem i nie zgadzalem sie na tego
    typu praktyki.).

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2002-09-06 18:27:33
    Temat: Re: Czy mozna cos zrobic ze "spamem" w skrzynkach ?
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> skribis:

> [...]
    >
    >Mozna te firmy podac jakos do sadu o zasmiecanie skrzynki niechciana
    >korespondencja ? (nic nigdy nie podpisywalem i nie zgadzalem sie na tego

    mozna udac sie na poczte i zazadac zakazania wrzucania drukow
    bezadresowych.

    poza tym:
    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - (Dz.U.93.47.211) Art 16 ust
    1 pkt 5:

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    (...) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?