  • 1. Data: 2002-05-14 17:26:34
    Temat: Zajęcie a współwłasnoś
    Od: "Marcin Żyła" <m...@m...com>

    Witam

    Mam wyrok z nakazem egzekucji, niestety majątek dłużnika (pojazdy) jest we
    współwłasności, na całkiem obcą osobę (po 50%).

    Czy da się ugryźć, czy też jest do wzięcia.

    pzdr Marcin

  • 2. Data: 2002-05-15 13:55:04
    Temat: Re: Zajęcie a współwłasnoś
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 14 May 2002, Marcin Żyła wrote:

    > Mam wyrok z nakazem egzekucji, niestety majątek dłużnika (pojazdy) jest we
    > współwłasności, na całkiem obcą osobę (po 50%).
    > Czy da się ugryźć, czy też jest do wzięcia.

    Pewnie że się da - zajmujesz udział dłużnika i pozostawiasz rzecz
    opieczętowaną w jego władaniu (albo współwłaściciela). Egzekucja nie
    oznacza zawsze zabrania ruchomości z których się egzekwuje.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-16 10:24:50
    Od: "Marcin Żyła" <m...@m...com>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    ost...

    > Pewnie że się da - zajmujesz udział dłużnika i pozostawiasz rzecz
    > opieczętowaną w jego władaniu (albo współwłaściciela). Egzekucja nie
    > oznacza zawsze zabrania ruchomości z których się egzekwuje.

    OK, ale tak z polskiego na nasze - czy z pojazdów jakie ma dłużnik (w50%) da
    się coś wyzyskać, czy też już mogę sobie "zająć" a on sobie korzysta? (W
    domyśle, jak odzyskać skutecznie kasę)

    Pozdr Marcin Żyła

  • 4. Data: 2002-05-26 14:36:08
    Temat: Odp: Zajęcie a współwłasnoś
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    KAse? sprzedajesz udzialy dluznika (hehehe - kto je kupi ??? ) Przegrana s
    prawa... szukaj innego majatku dluznika. (najlepiej
    jakas nieruchomosc...) Teraz dopiero wychodzi brak wiezienia za dlugi nie?

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Marcin Żyła <m...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych