  • 1. Data: 2002-05-14 14:34:46
    Temat: Swiadectwa rekompensacyjne
    Od: "A_Kowalski" <a...@s...pl>

    Witam grupowiczow

    Czy swiadectwa rekompensacyjne przyznane na podstawie
    art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 1997r. o zrekompensowaniu
    okresowego niepodwyzszania plac w sferze budzetowej ...........
    mozna odsprzedawac?
    Moj znajomy jest w potrzebie, i ma jakies tam zaswiadczenie
    o przyznaniu mu 1698 swiadectw rekompensacyjnych, ale nie
    jestem pewny czy nie chce poprostu wyludzic pieniedzy, poniewaz
    jezeli je dostanie to i tak na swoje konto (czy mozna skonstruowac
    umowe zeby przejac te swiadectwa?) A moze nawet juz dostal swiadczenie
    (jak to sprawdzic?)

    Za podpowiedzi i odpowiedzi w tej ciekawej kwestii bede
    bardzo wdzieczny i z gory dziekuje

    Z powazaniem
    Adam

  • 2. Data: 2002-05-16 20:03:07
    Temat: Re: Swiadectwa rekompensacyjne
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A_Kowalski" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jezeli je dostanie to i tak na swoje konto (czy mozna skonstruowac
    > umowe zeby przejac te swiadectwa?) A moze nawet juz dostal swiadczenie

    Kwoty z tego tytułu wypłaca PKO BP wg określonego harmonogramu WYŁĄCZNIE
    osobie uprawnionej lub spadkobiercom na podstawie prawomocnego postanowienia
    sądu. Innej możliwości nie ma. Sprzedaż jest niemożliwa.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl