  • 11. Data: 2005-08-27 09:58:55
    Temat: Re: Zagraniczny akt notarialny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <depafa$ngk$1@atlantis.news.tpi.pl>, Cezar wrote:

    > A czy takie pelnomocnictwo przed konsulem ma moc pelnomocnictwa notarialnego
    > wymaganego do sprzedazy nieruchomosci?

    Tak.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2005-08-27 13:19:35
    Od: "ania " <a...@W...gazeta.pl>

    Cezar <c...@i...pl> napisał(a):

    > A czy takie pelnomocnictwo przed konsulem ma moc pelnomocnictwa
    notarialnego
    > wymaganego do sprzedazy nieruchomosci?
    >
    > Cezar
    Cezarze ;) czy może Cezary :), pisałam już wczesniej, że na postawione przez
    Ciebie pytanie można tylko odpowiedzieć NIE. Myślę o piewrwszym poście.
    Pełnomocnictwo do zakupu nieruchomości może być wprawdzie sporządzone przez
    miejscowego public notary (pańswo obojętne), ale musi być potwierdzone ale
    musi być potwierdzone przez osobę mającą uprawnienia polskiego notariusza,
    czasami jest to konsul, czy ambasador. Więc to co powyżej zostało napisane,
    to tylko dywagacje. Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-08-28 00:15:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <depp97$nqg$1@inews.gazeta.pl>, ania wrote:
> [...]
    > czasami jest to konsul, czy ambasador. Więc to co powyżej zostało napisane,

    Co niby jest tu dywagacjami?

    --
    Marcin