  • 1. Data: 2005-08-26 17:21:01
    Temat: Prosz
    Od: "Agnieszka" <@wp.pl>

    Witam!
    Jestem z moim mężem właścicielką działki na której stoi budynek. Od
    pewnego czasu nasze drogi się rozeszły (nie ma jeszcze rozwodu ani podziału
    majątku) Mąż jednak sobie wymyslił, że podzieli ową działkę i część
    działki ogrodził wysokim ok 3m płotem betonowym, powiększając przylegającą
    do wspólnej działki swoją posesję. Powiedział również że podzieli budynek
    tak jak mu będzie to wygodne. W tym budynku nasz syn prowadzi działalność
    gospodarczą więc byłby to duży problem. Nakazał synowi wynieść się z owego
    budynku. Proszę o pomoc czy pomimo braku podziału majątku ma takie prawo? Do
    kogo się zwrócić z tym problemem, bo inspektor budowlany do którego się
    zwróciłam stwierdził że nic nie może zrobic bo ogrodzenia nie są w zakresie
    jego działań.
    Agnieszka.

  • 2. Data: 2005-08-26 17:25:51
    Temat: Re: Prosz
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Agnieszka napisał(a):
> [...]
    > majątku) Mąż jednak sobie wymyslił, że podzieli ową działkę i część
    > działki ogrodził wysokim ok 3m płotem betonowym, powiększając przylegającą

    A to ci mąż :)

    > Proszę o pomoc czy pomimo braku podziału majątku ma takie prawo?

    nie

> [...]
    > zwróciłam stwierdził że nic nie może zrobic bo ogrodzenia nie są w zakresie

    dokonajcie podziału majątku, albo notarialnie za zgodą Was obojga
    (uprzednio podpisawszy "intercyzę"), albo sądowo, ale to po/w trakcie
    sprawy rozwodowej.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-28 12:38:31
    Od: "Agnieszka" <@wp.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dokonajcie podziału majątku, albo notarialnie za zgodą Was obojga
    > (uprzednio podpisawszy "intercyzę"), albo sądowo, ale to po/w trakcie
    > sprawy rozwodowej.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Niestety do rozwodu i do podziału jeszcze bardzo długa droga, z wielu
    względów.
    Nurtuje mnie jeszcze czy mogę męża jakoś zmusić żeby rozebrał ten płot albo
    gdybym sama go rozebrała czy wtedy może mi coś grozić? W zasadzie ten płot
    jest tak samo mój jak i jego prawda?
    Pozdrawiam
    Agnieszka.

  • 4. Data: 2005-08-28 12:51:27
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Agnieszka napisał(a):

> [...]
    > gdybym sama go rozebrała czy wtedy może mi coś grozić? W zasadzie ten płot

    dokładnie tak samo :)
    chyba, że on udowodni, ze zbudował go z tylko swoich pieniędzy.