  • 1. Data: 2005-08-26 17:34:09
    Temat: Re: Kodeks drogowy.
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl> napisał:

    >KW dokładnie o tym traktuje.
    BTW, jako, ze tu nie bywasz.
    Na tej grupie stosuje sie KW do Kodeksu Wykroczen (dwa wyrazy).
    Twoj pomysl (KonWencja) jest conajmniej dziwaczny.

    KaMil

  • 2. Data: 2005-08-26 17:49:50
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    KaMil <m...@o...pl> pisze:
    > BTW, jako, ze tu nie bywasz.
    > Na tej grupie stosuje sie KW do Kodeksu Wykroczen (dwa wyrazy).
    > Twoj pomysl (KonWencja) jest conajmniej dziwaczny.

    Po wysłaniu posta też sobie to uświadomiłem, że Konwencja Wiedeńska
    pomyli się z Kodeksem Wykroczeń, ale ja akurat operuję PoRD i Konwencją
    i w swoich zapiskach stosuję takie właśnie skróty.
    Sorry za zamieszanie.

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie