  • 11. Data: 2003-07-01 16:50:29
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik pbas napisał:
    > Szurniety jestes ?

    Ja nie, ale czy u Was wszystko w porządku?

    > A moze jakos osobiscie by cie dotknelo gdyby taka kara
    > zostala przywrocona?

    Oczywiście, że by mnie to osobiście dotknęło!
    W kraju, w którym w publicznych egzekucjach wymordowano tysiące patriotów
    tudzież przypadkowych ludzi, gadanie o czymś takim jest obrzydliwością.

    I mam szczerą nadzieję, że szubienice już nigdy nie pojawią się w polskim
    krajobrazie.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 12. Data: 2003-07-01 17:11:02
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    > Ja nie, ale czy u Was wszystko w porządku?

    Jasne. I dlatego jak kobitka grzecznie pisze i ktos jej po chamsku odpowiada
    to reaguje.

    > Oczywiście, że by mnie to osobiście dotknęło!
    > W kraju, w którym w publicznych egzekucjach wymordowano tysiące patriotów
    > tudzież przypadkowych ludzi, gadanie o czymś takim jest obrzydliwością.

    W tym kraju, w dzisiejszych czasach mordercy i zlodzieje rzadza, a ci co
    siedza w wiezieniach maja wieksze stawki na wyzywienie niz dzieci w domach
    dziecka. Jesli by Tobie (czego Ci nie zycze) bandzior zabil bliska osobe to
    chcialbym zobaczyc jak jestes szczesliwy ze idzie bandzior na 10 lat do
    pierdla poobijac sie i poogladac telewizje.

    Nie kwestionuje morderstw jakie w komunie mialy miejsce, ale kwestionuje
    fakt, ze mordercy siedza po pare latek i z nudow obmyslaja nowe
    przestepstwa.

    > I mam szczerą nadzieję, że szubienice już nigdy nie pojawią się w polskim
    > krajobrazie.

    A ja mam nadzieje ze pojawia sie i ze jako pierwsi zawisna na nich czerwoni
    zlodzieje co rozkradaja kraj i ci czarni co sie z nimi skumali. A potem po
    kolei jeden za drugim recydywista.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl

  • 13. Data: 2003-07-01 17:16:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik pbas napisał:
    > Jasne. I dlatego jak kobitka grzecznie pisze i ktos jej po chamsku
    > odpowiada to reaguje.

    Sugerujesz, że jak kobitka to ułomna na psychice i intelekcie?

    I nie po chamsku lecz dosadnie.

    > W tym kraju, w dzisiejszych czasach mordercy i zlodzieje rzadza, a ci co
    [..]
    > pierdla poobijac sie i poogladac telewizje.

    Siejesz demagogię. Za morderstwa z premedytacją w Polsce dostaje się
    25 lat albo dożywocie.

    > A ja mam nadzieje ze pojawia sie i ze jako pierwsi zawisna na nich czerwoni
    > zlodzieje co rozkradaja kraj i ci czarni co sie z nimi skumali. A potem po
    > kolei jeden za drugim recydywista.

    No i wszystko jasne.

    Arek

  • 14. Data: 2003-07-01 17:32:46
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tym kraju, w dzisiejszych czasach mordercy i zlodzieje rzadza,
    > a ci co siedza w wiezieniach maja wieksze stawki na wyzywienie
    > niz dzieci w domach dziecka. Jesli by Tobie (czego Ci nie zycze)

    I wobec tego zamiast zadbać o wyższe stawki dla dzieci, chcesz zadbać, żeby
    ku uciesze gawiedziodgrywał się brutalny spektakl?

    No cóż - to też była jedna z popularnych metod - zajądź gawiedź jakąś krawą
    imprezką, żeby sobie głowy nie zawracała bardziej przyziemnymi sprawami, np.
    gdzie się podziewają pieniądze płacone przez podatników.

    > bandzior zabil bliska osobe to chcialbym zobaczyc jak jestes
    > szczesliwy ze idzie bandzior na 10 lat do pierdla poobijac sie
    > i poogladac telewizje.

    Tania demagogia gdybaniowa. Plus demonstracja pewnego ograniczenia
    zwolenników kary śmierci - nie potrafią wymyśleć żadnego sposobu na
    poprawienie efektywności więzień, więc proponują 'ostateczne rozwiązanie
    kwestii'.

    [ciach]

    > A ja mam nadzieje ze pojawia sie i ze jako pierwsi zawisna na nich
    > czerwoni zlodzieje co rozkradaja kraj i ci czarni co sie z nimi skumali.

    Sądząc po poziomie twoich wypowiedzi, twoim 'kolorem klubowym' jest
    brunatny?

  • 15. Data: 2003-07-01 17:59:22
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl>

    On Sun, 29 Jun 2003 22:22:01 +0200, Ewcia wrote:

    > Żądam przywrócenia kary śmierci! I wykonania publicznej egzekucji.

    Kara smierci moze by nas "usatysfakcjonowala", ale nie jest to najlepsza
    metoda (choc tez mi sie noz w kieszeni otwieral).

    Wiezienie powinny wygladac tak:
    - defaultowo masz w wiezieniu zapewniony chleb + wode. Jesli chcesz miec
    inne jedzenie, (ziemniaki, mieso, moze nawet jakies warzywa), to musisz
    sobie na to ZAPRACOWAC. Jesli nie bedziesz pracowal, to sorry - ale nie
    bedzie to komfortowe zycie (nie wiem jak dlugo daje sie pozyc przy takiej
    diecie).

    Ja kurde na jedzenie musze pracowac, a kolesie w pierdlu maja luksusy za
    nasze pieniadze ;-/

    Wtedy niech odsiaduja nawet dozywocie - byle pracowali na siebie.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2003-07-01 18:11:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Grzegorz Mejlun napisał:
    [..]
    > Wtedy niech odsiaduja nawet dozywocie - byle pracowali na siebie.

    Nawet nie wiesz, że więźniowe bardzo chętnie by pracowali.
    Nie ma jednak dla nich pracy.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 17. Data: 2003-07-01 18:21:32
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Kara smierci moze by nas "usatysfakcjonowala", ale nie jest to najlepsza
    > metoda (choc tez mi sie noz w kieszeni otwieral).
    Witaj Grzesiu,
    zgadzam się z Tobą całkowicie!
    Nie myślałam serio o karze śmierci - po prostu "nerwy mi puściły" oglądając
    program i widząc to skatowane dziecko. Napisałam pod wpływem emocji, zanim
    przemyślałam sprawę na chłodno. Nie jestem aż tak krwiożerczą wampirzycą,
    natomiast sądzę, że kamieniołomy znacznie lepiej resocjalizowałyby więźniów,
    niż aktualny system penitencjarny. Nie podoba mi się również, że część m.in
    moich podatków jest przeznaczana na utrzymanie i wyżywienie więźniów zamiast
    np. na dofinansowanie domów dziecka i szpitali.
    Nie opcjuję również za głodzeniem więźniów, ale jeżeli znakomita większość
    społeczeństwa musi się wyżywić z pracy własnych rąk, to sądzę, że osadzeni
    także mogliby popracować na swoje utrzymanie.
    pozdrawiam (już na spokojnie:-)
    ewcia

  • 18. Data: 2003-07-01 18:23:27
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl>

    On Tue, 01 Jul 2003 20:11:59 +0200, Arek wrote:

    > Nawet nie wiesz, że więźniowe bardzo chętnie by pracowali.
    > Nie ma jednak dla nich pracy.

    Teraz by chetnie pracowali, ale po to zeby dosta _dodatkowe_pieniadze_....
    Wtedy musieli by pracowac, zeby zyc/jesc ;)
    Wiem, ze ciezko cos takiego zorganizowac - ale skoro nie ma pracy, to sorry
    Winetou - zostajesz o wodze i chlebie... Moze by nabyli respektu przed
    wiezeniem, w ktorym tez jest bezrobocie i to bezrobocie tez objawia sie
    GLODEM.
    Grzegorz

  • 19. Data: 2003-07-01 18:50:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ewcia napisał:
    > niż aktualny system penitencjarny. Nie podoba mi się również, że część m.in
    > moich podatków jest przeznaczana na utrzymanie i wyżywienie więźniów zamiast
    > np. na dofinansowanie domów dziecka i szpitali.

    I pewnie głosowałaś na SLD i im podobnych, którzy 110 mld złotych utopili
    w "biedynych" rolników, górników i innych srolników.

    > Nie opcjuję również za głodzeniem więźniów, ale jeżeli znakomita większość
    > społeczeństwa musi się wyżywić z pracy własnych rąk, to sądzę, że osadzeni
    > także mogliby popracować na swoje utrzymanie.

    Reszta społeczeństwa jest WOLNA - no powiedzmy, że jest wolna.
    W każdym razie ma MOŻLIWOŚĆ szukania praca, więźniowej jej nie mają.

    Szczerze też bym proponował - lepiej nie zabierać głosu w sprawach gdzie
    jest się ignorantem i pozostawić je obeznanym.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 20. Data: 2003-07-01 19:16:27
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Jasne. I dlatego jak kobitka grzecznie pisze i ktos jej po chamsku
    odpowiada
    > to reaguje.

    Zaczynałam się już obawiać, że dla wszystkich jest normalne, iż mężczyzna
    może w ten sposób zwrócić się do kobiety.
    Dziękuję Piotrze.
    pozdrawiam:-)
    ewcia