  • 11. Data: 2016-05-12 10:41:02
    Temat: Re: ZUS sądownie ściga firmy o złe umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 10:38, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Jak zapewne wiesz - nie liczy sie nazwa umowy tylko jej faktyczny
    > charakter.
    > To ze czyszczenie kibla nazwiesz umowa o dzieło nic jeszcze nie znaczy.

    Akurat czyszczenie kibla to zły przykład, bo pasuje do dzieła (w
    odróżnieniu do na przykład sprzedaży, czy ochrony).

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-05-12 11:17:37
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > Akurat czyszczenie kibla to zły przykład, bo pasuje do dzieła (w
    > odróżnieniu do na przykład sprzedaży, czy ochrony).

    Miałeś na myśli _wy_czyszczenie?

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 13. Data: 2016-05-12 12:22:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Akurat czyszczenie kibla to zły przykład, bo pasuje do dzieła (w
    > odróżnieniu do na przykład sprzedaży, czy ochrony).

    Ja spotkałem się z "dziełem" pt. "przygotowanie raportu sprzedaży"
    (sprzedawca-kasjer). :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2016-05-12 12:23:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 12:22, Wojciech Bancer pisze:

    > Ja spotkałem się z "dziełem" pt. "przygotowanie raportu sprzedaży"
    > (sprzedawca-kasjer). :)

    No, jeśli taki sklep będzie działał, jak "sprzedawcy-kasjerzy" będą
    siedzieć w domu i pisać raporty, zamiast obsługiwać klientów, to czemu nie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-05-12 13:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Akurat czyszczenie kibla to zły przykład, bo pasuje do dzieła (w
    > odróżnieniu do na przykład sprzedaży, czy ochrony).

    Czyszczenie kibla to tylko skrót myslowy od usług sprzątania :)
    Ale co do zasady - wiesz co miałem na mysli :)

  • 16. Data: 2016-05-12 13:02:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Czyszczenie kibla to tylko skrót myslowy od usług sprzątania :)
    > Ale co do zasady - wiesz co miałem na mysli :)

    Samo sprzątanie też nie jest dobrym przykładem. To znaczy zależy od
    rodzaju faktycznych czynności - niekiedy może to być dzieło, niekiedy
    musi to być zlecenie/uop.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-05-12 13:13:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-12 o 13:02, Liwiusz pisze:
    > Samo sprzątanie też nie jest dobrym przykładem. To znaczy zależy od
    > rodzaju faktycznych czynności - niekiedy może to być dzieło, niekiedy
    > musi to być zlecenie/uop.

    Nie zaciemniaj :-)
    Przychodzi się do pracy w ustalonych godzinach, pracuje pod nadzorem i w
    określonym miejscu itd. ...
    Jeśli ktoś pisze na to umowę o dzieło to łamie prawo i kropka.

  • 18. Data: 2016-05-12 13:15:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 13:13, z pisze:

    > Nie zaciemniaj :-)
    > Przychodzi się do pracy w ustalonych godzinach, pracuje pod nadzorem i w
    > określonym miejscu itd. ...

    Tego w przykładzie tej pracy nie założyłeś.

    > Jeśli ktoś pisze na to umowę o dzieło to łamie prawo i kropka.

    No właśnie nie "kropka".

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-05-12 13:42:52
    Od: z <...@...pl>

    > No właśnie nie "kropka".

    Jeśli chcesz się uporczywie trzymać 1% przypadków to Twoja sprawa.
    Mówimy o realnym rynku pracy. Tak to właśnie wygląda.

  • 20. Data: 2016-05-12 13:51:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 13:42, z pisze:

    > Jeśli chcesz się uporczywie trzymać 1% przypadków to Twoja sprawa.
    > Mówimy o realnym rynku pracy. Tak to właśnie wygląda.

    Uporczywie, to ty sam trzymasz się wiedzy na poziomie dziecięcym
    ("wszystkie zwierze co ma pierze - fruwa!" - i nie daje sobie przemówić,
    że są ptaki nieloty:)

    Rzucając sobie z rękawa tymi 1%. Trochę zaniżasz poziom dyskusji. Potem
    ktoś odniesie mylne wrażenie, że rzeczywiście sprzątanie nie pasuje do
    dzieła.

    --
    Liwiusz