  • 1. Data: 2004-08-23 16:30:17
    Temat: ZUS !!!Bezczelny
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Witam,
    o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    ciekawostki na temat ZUS-u,
    nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.
    Makabreska

    Magda

  • 2. Data: 2004-08-23 16:33:31
    Temat: Re: ZUS !!!Bezczelny
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    > ciekawostki na temat ZUS-u,
    > nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.
    > Makabreska

    no nie?
    a chca skladki na ubezpiecznie dla przedsiebiorcow zwiekszyc Skur.......

    J.X. do roboty!

    P.

  • 3. Data: 2004-08-23 17:21:39
    Od: "India1" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    > ciekawostki na temat ZUS-u,
    > nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.

    To Wam jeszcze powiem jakie głupawe przepisy ma ten Zakład Upośledzony
    Społecznie - otóż, żeby ponownie przyznali rente (znaczy się skierowali na
    komisję lekarska i łaskawie wyznaczyli termin komisji), to "stary" okres
    renty musi sie skończyć (i nie pomoże wnioskowanie, że renta się kończy i że
    ktoś nie ma za co żyć i wnioskuje o wyznaczenie komisji) a te piiiiiiiii
    urzędasy swoje szanowne piiiiii muszą grzać na tych wygodnych fotelikach w
    tych jakże obszernych pomieszczeniach.... Ot - to nasz Polska (cholernie mi
    wstyd, że się tu urodziłam - gdzie nie spojrzeć tam za przeproszeniem gnój)

  • 4. Data: 2004-08-23 17:36:56
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Mon, 23 Aug 2004 18:30:17 +0200, "Magda" <m...@p...fm>
    wrote:

    >Witam,
    >o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    >ciekawostki na temat ZUS-u,
    >nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.

    A co tym dziwnego? Przeciez nie beda pracowac w piwnicy, no nie?
    Przeciez wszedzie tak jest...
    niestety

    pozdrawiam
    Klapuch

  • 5. Data: 2004-08-23 21:16:55
    Temat: ZUS chce zaciągnąć 1,1 mld zł kredytu na wypłatę świadczeń
    Od: "Paweł D." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Magda" napisał w wiadomości
    > Witam,
    > o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    > ciekawostki na temat ZUS-u,
    > nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.
    > Makabreska

    ZUS chce zaciągnąć 1,1 mld zł kredytu na wypłatę świadczeń
    (PAP, tm/20.08.2004, godz. 16:08)

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłosił przetarg na udzielenie kredytów
    Funduszowi Ubezpieczeń Społecznych na łączną kwotę 1,1 mld złotych - wynika
    z Biuletynu Zamówień Publicznych.

    "Kredyt zostanie przeznaczony na wypłatę rent i emerytur, gdyż to, co
    otrzymujemy ze składek nie wystarcza na świadczenia, a w tym czasie nie mamy
    dotacji. Jest to normalny kredyt krótkookresowy, jaki zaciągamy w razie
    potrzeby" - powiedziała PAP Anna Warchoł, rzeczniczka ZUS.

    "W momencie, kiedy wpłyną składki, te pieniądze zwracamy" - dodała.

    Warchoł poinformowała, że ZUS ma obecnie zgodę Ministerstwa Finansów na
    linię kredytową w wysokości 6,3 mld zł kredytu.

    Obecnie zadłużenie FUS w bankach z tego tytułu wynosi ponad 3 mld zł

    http://emerytury.onet.pl/967911,wiadomosci.html

  • 6. Data: 2004-08-24 08:27:05
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A co tym dziwnego? Przeciez nie beda pracowac w piwnicy, no nie?
    > Przeciez wszedzie tak jest...
    > niestety

    w jakiej piwnicy ??? nie brakuje im powierchni. a przynajmniej nie ma
    potrzebny jak 10krotnego zwiekszenia. I wcale nie ma zadnych norm ile pow.
    na pracownika (sa zalecane dla luxusu pracy, ale nigdzie nikt tego
    wprowadza).
    Raczej to smieszne. Nie mowiac juz o zlamaniu prawa - brak przetargu

  • 7. Data: 2004-08-24 16:00:26
    Od: "Hela G." <f...@i...pl>

    > o 18 30 Polsat - oglądajcie wiadomości,
    > ciekawostki na temat ZUS-u,
    > nowa siedziba za ponad 100 milinów, a na emyrytury kredyt.

    W Krakowie na Zakopianskiej swego czasu zrobili niezly remont, zrobili kasy
    ktorymi moglby sie szczycic niejeden bank... ale nie mozna w nich nigdy bylo
    wplacac skladek. Nikt nie rozumie po co je zrobili.

  • 8. Data: 2004-08-24 20:59:55
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    że
    > ktoś nie ma za co żyć i wnioskuje o wyznaczenie komisji)

    ....g___ prawda nigdy tak nie było
    wniosek składa się na miesiąc przed końcem okresu na który dostało się rente
    i każdy w zusie (bynajmniej w moim) wie o co chodzi
    dostajesz się na komisję jeszcze prezd końcem starego okresu
    i jak masz na co - dostajesz rentę na nowy okres
    nie ma ani jednego dnia niepłatnego
    wszystko idzie w terminie płatności starego świadczenia