  • 1. Data: 2004-08-23 17:21:47
    Temat: Jazda bez prawka - po jego zatrzyamniu
    Od: "godmode" <g...@t...pl>

    Stracilem prawo jazdy przez alkohol - 0,6mg w wydychanym powietrzu.
    Problem jest taki ze MUSZE jezdzic przez najblizszy tydzien.
    Jakie bede mial konskewencje jesli policja zlapie mnie i dowie sie ze jezdze bez
    prawka bo zostalo one zatrzymane z powodu alkoholu?
    Czy jest jakas roznica jesli jestem przed czy po rozprawie sadowej?
    Bede wdzieczny jesli odpowiedzi bedziecie slali na godmode(malpa)
    terramail(kropa)pl
    Z gory dzieki za pomoc!!!

  • 2. Data: 2004-08-23 17:56:00
    Temat: Re: Jazda bez prawka - po jego zatrzyamniu
    Od: "jetway" <j...@w...pl>

    Miałem identyczny przypadek!
    Praktycznie to zalezy od 'humoru" niebieskiego!
    W Warszawie 50 pln do kieszeni i po kłopocie.
    W Białymstoku nie ma "zlituj sie" 500 PLN dla skarbu państwa.
    A jak bedziesz sie stawiał to 'Powtórka z rozrywki" Sąd Grodzki
    i duzo,duzo.....drozej!!

  • 3. Data: 2004-08-23 20:04:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "godmode" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli po prawomocnym wyroku Cię złapią, to popełnisz przestępstwo. Jeśli
    przed wyrokiem, to tylko wykroczenie.

  • 4. Data: 2004-08-24 09:00:40
    Od: "jacek" <r...@p...onet.pl>

    > Jeśli po prawomocnym wyroku Cię złapią, to popełnisz przestępstwo. Jeśli
    > przed wyrokiem, to tylko wykroczenie.

    A jak to jest jak straciłeś prawko za punkty czy jest jakaś różnica?

  • 5. Data: 2004-08-24 11:13:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "jetway" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem identyczny przypadek!
    > Praktycznie to zalezy od 'humoru" niebieskiego!
    > W Warszawie 50 pln do kieszeni i po kłopocie.

    W Krakowie tez 50 pln :-)

    marekz

  • 6. Data: 2004-08-24 18:03:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jacek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak to jest jak straciłeś prawko za punkty czy jest jakaś różnica?

    Różnica jest taka, ze nie masz sądownie zasądzonego zakazu, a więc nie
    możesz się do niego niezastosować. W konsekwencji po prostu popełniasz
    wykroczenie.