  • 11. Data: 2011-07-12 11:59:41
    Temat: Re: ZAPIS W UMOWIE, PYTANIE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 13:57, Pendrive pisze:
    > obecnie mam tak:
    >
    > "Okres wypowiedzenia wynosi 3 pełne miesiące od dnia doręczenia liczone
    > od 1 dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu w którym
    > wypowiedzenie doręczono"

    Zatem umowa wypowiedziana 10 lipca kończy się 1 listopada (włącznie).

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-07-12 12:55:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.07.2011 13:58), Liwiusz wrote:

    > To go przeczytaj i podziel się na grupie wrażeniami.

    Hmm, tyle lat go czytałem i byłem przeświadczony że znaczy co innego niż
    znaczy ...

    p. m.

  • 13. Data: 2011-07-12 23:54:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 13:59, Liwiusz pisze:

    > Zatem umowa wypowiedziana 10 lipca kończy się 1 listopada (włącznie).

    Może być i skrócony okres wypowiedzenia, żeby pracownik już do pracy nie
    musiał przychodzić.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-07-13 09:57:45
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-13 01:54, Animka pisze:

    > Może być i skrócony okres wypowiedzenia, żeby pracownik już do pracy nie
    > musiał przychodzić.

    ja po prostu z ciebie wymiekam animka . ...

    umowy dotycza dystrybucji, a im dluzszy okres wypowiedzenia tym
    korzystaniej dla mnie poniewaz, przze okres wypowiedzenia opłaty
    licencyjne sa uiszczane.

    P.

  • 15. Data: 2011-07-13 10:13:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 11:57, Pendrive pisze:
    > ja po prostu z ciebie wymiekam animka . ...
    >
    > umowy dotycza dystrybucji, a im dluzszy okres wypowiedzenia tym
    > korzystaniej dla mnie poniewaz, przze okres wypowiedzenia opłaty
    > licencyjne sa uiszczane.

    To trzeba było tak od razu napisać.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-07-13 10:37:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 12:13, Animka pisze:

    > To trzeba było tak od razu napisać.

    No właśnie, Pendrajw, czemuż żeś nie pisał? Oj, niedobry, niedobry :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-07-13 20:13:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011, Liwiusz wrote:

    > No właśnie, Pendrajw, czemuż żeś nie pisał? Oj, niedobry, niedobry :)

    Ale tu trzeba kawę na ławę, bo Animka nie zajarzy że zwyczajnie
    sugerujesz iż jeśli wskutek innego zadania pytania, a ściślej:
    wyrażenia innego oczekiwanego interesu (dotyczącego tego
    samego zdarzenia!) odpowiedź się diametralnie zmienia,
    to coś jest nie tak nie z pytaniem, a z odpowiedzią ;)

    pzdr, Gotfryd
    (będzie flejm?)