  • 1. Data: 2011-07-12 07:08:35
    Temat: Parking strzeżony i porzucony samochód.
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Mam takie pytanie, dotyczące sytuacji na parkingu strzeżonym. Klient
    przyjeżdża na parking i pozostawia na nim swój pojazd. Od tej pory
    kontakt z klientem urywa się. Klient na parkingu nie pojawia się przez
    rok czasu, nie można też dodzwonić się do klienta. Jak nie trudno się
    domyślić, taki porzucony pojazd, zajmuje miejsce na parkingu. Parking
    chce się takiego pojazdu pozbyć. I tutaj nasuwa się pytanie, jak to
    zrobić legalnie?

  • 2. Data: 2011-07-12 07:20:54
    Temat: Re: Parking strzeżony i porzucony samochód.
    Od: "Armit" <A...@b...pl>

    > zrobić legalnie?

    czy masz już tytuł wykonwczy za należności?

    jk

  • 3. Data: 2011-07-12 07:23:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > zrobić legalnie?

    a próbowaliście zadzwonić na policje, albo do straszaków i zgłosić porzucony
    pojazd?

  • 4. Data: 2011-07-12 07:24:07
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > a próbowaliście zadzwonić na policje, albo do straszaków i zgłosić
    > porzucony pojazd?

    lol? Czy ty wisz co muwisz? Klient zostawił na pyrkingu/zawarł umowę i siem
    z niej wywionzuje (jak przyjdzie to zapłaci)

    Pospie

  • 5. Data: 2011-07-12 07:30:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2011 09:08, Magdalena pisze:
    > Mam takie pytanie, dotyczące sytuacji na parkingu strzeżonym. Klient

    Płatnym?

  • 6. Data: 2011-07-12 07:34:16
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > Płatnym?

    ile znasz sczerzonych nie płatnych?

    Pospiesz

  • 7. Data: 2011-07-12 07:36:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.07.2011 09:23, szerszen pisze:
    > a próbowaliście zadzwonić na policje, albo do straszaków i zgłosić
    > porzucony pojazd?

    A jest porzucony (bez tablic)?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2011-07-12 08:13:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > lol?

    kolina, do budy

  • 9. Data: 2011-07-12 08:13:44
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > kolina, do budy

    naucz się czytanć kretynie!!!!

  • 10. Data: 2011-07-12 08:15:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:ivgtii$rkr$...@n...onet.pl...

    > A jest porzucony (bez tablic)?

    a od kiedy to jedynie pojazd bez tablic może być porzucony?

    po pierwsze nie ma z gościem kontaktu, po drugie nie płaci, po trzecie od
    roku nikt się autem nie interesuje, ma wszelkie symptomy porzuconego auta,
    niech odpowiednie służby ustalą czy właściciel żyje, i ewentualnie
    zutylizują pojazd, lub wzorem merca z warszawy, niech go przejmie miasto,
    jeśli się do czegoś nadaje ;)