  • 1. Data: 2006-07-29 08:30:51
    Temat: Z zycia wziete. WINDYKACJA PEWNEGO BANKU.
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Mniejsza z tym jaka nazwa tego banku, jednak wierzcie mi,
    ze podobnie dziala niejeden bank w tym kraju.
    Inaczej mowiac, bandytyzm i dranstwo...

    Aha, uprzedzajac niepowazne wypowiedzi co poniektorych,
    ze kredyty nalezy splacac, ze dobrze, ze tak sie dzieje,
    i tak dalej. Moja klientka to osoba z bardzo
    podeszlym wieku, niewiarygodnie mila i kochana i z wielka klasa.
    Kazdy by chcial miec taka babcie. A kredyty wziela
    na swego syna, ktory ja wyrolowal...

    --------------------------------------

    ZAWIADOMIENIE O SPOSOBIE DZIAŁANIA
    WINDYKATORA ..........................

    Chcialam zwrocic sie ze skarga na bezwzgledna dzialalnosc windykatora z
    ramienia ..........................., pana ........................-
    Departament Kredytow Trudnych.

    Pan ow nieustannie mnie nachodzi, straszy mnie, niemal na siłe wchodzi do
    mojego domu, krzyczy, za kazdym razem zada astronomicznych jak
    dla mnie kwot pienieznych.

    Ostatni raz pan .................... przyjechal do mnie we wtorek,
    ..................., w godzinach
    popoludniowych, z nieznana mi druga osoba, ktora - wedlug slow pana
    .....................- "jest z sadu i zabierze mi niebawem dom".

    Zagrozil, że w tym samym dniu przyjedzie powtornie o godzinie 22.00
    i mam przygotowac gotowke za jego przyjazdy do mnie.

    Windykator ow jednak w tym dniu ponownie nie pojawil sie.
    Pan ..........................notorycznie nachodzi mnie, niemalze na sile
    wchodzi do mojego domu, zachowuje sie brutalnie, ordynarnie,
    krzyczy na mnie.

    (...)

    Grozi mi, że spisze mi wszystkie moje meble, telewizor, że mi to
    wszystko zabierze razem z domem.

    Zada dodatkowo 300 zl za przyjazd.
    Jestem osoba schorowana, mam 75 lat,
    tego typu dzialania pana ...................... bardzo wpływają negatywnie
    na moje zdrowie.
    Po kazdej wizycie pana ......................... czuje sie coraz gorzej i
    muszę zazywac leki uspokajające. Czuje sie notorycznie szantazowana
    oraz nekana przez pana ......................... Zyje w nieustannym stresie
    nie wiedzac,
    czy w dzien, czy o w nocy nie przyjedzie do mnie i zacznie mi grozic.

    Posiadam kredyty w ........................., ktore chce splacic.
    Obecnie jest mi bardzo ciezko, dlatego zamierzam wystapic do
    Banku z pismem ugodowym. Pierwsze moje zapytanie odnosnie mojego
    stanu zadluzenia wyslalam w dniu 06.02.2006r.

    (...)

    Musze wiedziec jakie mam aktualne zadluzenie w Banku, nie ufam panu
    windykatorowi,
    ktory pobieral ode mnie wczesniej pieniądze i caly czas zada coraz
    wiekszych kwot.

    Powtarzam: chce splacic kredyty w
    ................ ale na warunkach racjonalnych, biorac pod uwage moja
    zdolnosc płatnicza.

    W tej sytuacji musze zwrocic sie ze skarga i prosic o podjecie działan w
    stosunku do pana ......................... Zywie nadzieje, że pan ten juz
    nie bedzie do
    mnie przychodzil i znecał sie nade mną psychicznie, a z
    Bankiem bede mogla bezposrednio sprawe
    polubownie zalatwic, co w efekcie spowoduje całkowita spłate w/w kredytow.

    (...)

  • 2. Data: 2006-07-29 09:45:29
    Temat: Re: Z zycia wziete. WINDYKACJA PEWNEGO BANKU.
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Neko napisał(a):

    > Mniejsza z tym jaka nazwa tego banku, jednak wierzcie mi,
    > ze podobnie dziala niejeden bank w tym kraju.

    O nie wydaje mi sie. Odnosze wrazenie, ze to nadgorliwy pracownik, ktory
    za wszelka cene chce zasluzyc na premie. Moja znajoma pracuje w dziale
    windykacji CITI i zapewniam Cie, ze nawet tak drogi i bezwzgledny bank
    jak CITI woli dogadywac sie z dluznikami niz ich psychicznie niszczyc.
    Czasem zdarzaja sie nieprzyjemne rozmowy z upartymi dluznikami ale
    najgorsze co mozna robic bankowi majac problemy ze splata kredytu to
    unikac kontaktu. Wtedy bardzo szybko kredyt zostaje wypowiedziany. Podaj
    nazwe tego banku to wtedy byc moze to pismo odniesie wiekszy skutek.

  • 3. Data: 2006-07-29 10:03:45
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocmientka" <k...@i...pl> napisał

> [...]
    > Wtedy bardzo szybko kredyt zostaje wypowiedziany. Podaj nazwe tego banku
    > to wtedy byc moze to pismo odniesie wiekszy skutek.

    Nazwy wole nie podawac. Pismo juz odnioslo skutek.
    Owszem, niektore banki coraz mocniej rozumieja, ze lepiej
    dogadywac sie z dluznikiem, nizeli ich straszyc.

    Tym niemniej wiele bankow korzysta z firm zewnetrznych,
    ktore te firmy gnebia psychicznie dluznikow.
    Z takimi dluznikami, ktorzy sa maltretowani
    przez te instytucje mam do czynienia co dzien.

    Jednak ten bank o ktorym mowilem w poscie inicjujacym
    ma - o zgrozo - swoja wlasna windykacje i wlasnie
    niemalze wszyscy smutni panowie z tejze windykacji
    stosuja tego typu mafijne metody (podawanie sie za komornika
    - art 227 KK, nekanie - KW art. 107, straszenie,
    nachodzenie o 21 w nocy, oczernianie w oczach sasiadow
    itd. itp).

    Jeden z panow windykatorow potrafi przyjsc do domu
    mego klienta o 20.00 i kopac w drzwi. Ostatnio poszedl
    do sasiadki tego dluznika i zazadal, aby ona zaplacila
    zalegla rate za niego!

    Tutaj naprawde mozna byloby ksiazke napisac.
    Bardzo wstrzasajaca ksiazke. Ten bank o ktorym
    mowie, jest bardzo mocno reklamowany w TV.

    Ale na przyklad takie PKO i ich wydzial CRW
    zasluguja na pochwale. Jednak caly czas zdaje
    mi sie, ze tych dogadujacych sie bankow
    (czy tez windykacji, albo o zgrozo firm zewnetrznych)
    jest caly czas mniej...

    Neko

  • 4. Data: 2006-07-29 10:15:16
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:eafbqp$e4o$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Neko* napisał(a):

    > Ten bank o ktorym
    > mowie, jest bardzo mocno reklamowany w TV.

    Czemu nie podasz jego nazwy, uległeś psychozie, boisz się, że ten
    "windykator" przyjdzie do Ciebie? Ludzie będą wiedzieć do kogo nie iść
    po pieniądze.

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2006-07-29 10:21:56
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał

    > Czemu nie podasz jego nazwy, uległeś psychozie, boisz się, że ten
    > "windykator" przyjdzie do Ciebie? Ludzie będą wiedzieć do kogo nie iść po
    > pieniądze.

    Gdybym sie bal tych ludzi, to musialbym zamknac interes. :)
    Przykro mi, prowadze sprawe tej klientki i poki co nie wolno
    mi podac nazwy tego banku.

    Neko

  • 6. Data: 2006-07-29 11:07:39
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote in message

    > Gdybym sie bal tych ludzi, to musialbym zamknac interes. :)
    > Przykro mi, prowadze sprawe tej klientki i poki co nie wolno
    > mi podac nazwy tego banku.

    OK. To ja zapytam o cos innego. Gdybys mial zrobic ranking bankow na
    podstawie ich metod windykacji dlugow,
    to ktory bank ma Twoim zdaniem najbardziej bezwzgledne metody ?

    Daniel

  • 7. Data: 2006-07-29 12:57:21
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał
    >
    > Gdybym sie bal tych ludzi, to musialbym zamknac interes. :)
    > Przykro mi, prowadze sprawe tej klientki i poki co nie wolno
    > mi podac nazwy tego banku.

    A na priv podasz? Pracuję w dep. windykacji jednego z większych banków i
    sama jestem ciekawa.

    Orka

  • 8. Data: 2006-07-29 13:51:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Neko wrote:
    > Mniejsza z tym jaka nazwa tego banku, jednak wierzcie mi,
    > ze podobnie dziala niejeden bank w tym kraju.
    > Inaczej mowiac, bandytyzm i dranstwo...

    Ludzie przede wszystkim nikt nie ma prawa przychodzić do waszego domu i
    na was wrzeszczeć. W takich przypadkach po prostu wzywa się policją, a
    za kolejnym razem oddaje sprawę do sądu i kłopot ma się z głowy.

  • 9. Data: 2006-07-29 22:36:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim windykatorowi wytłumaczyć, by niezwłocznie udał się na
    przysłowiowe drzewa i jeśli ma coś cennego do zakomunikowania, to by przysłał
    pismo. Dług w miarę możliwości finansowych spłacać i próbować się dogadać z
    bankiem.

  • 10. Data: 2006-07-31 12:45:21
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Głupotą bezdenną jest pisanie, że "bank to bandyta..... "itd. - jednocześnie
    nie pisząc, ba! BRONIĄC tego banku!!
    To się zdecyduj, bo delikatnie mówiąc to jest niepoważne. Takie chronienie
    bandyty, bo przecież w poście było o bandytyźmie....