    From: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z zycia wziete. WINDYKACJA PEWNEGO BANKU.
    Date: Sat, 29 Jul 2006 11:45:29 +0200

    Neko napisał(a):

    > Mniejsza z tym jaka nazwa tego banku, jednak wierzcie mi,
    > ze podobnie dziala niejeden bank w tym kraju.

    O nie wydaje mi sie. Odnosze wrazenie, ze to nadgorliwy pracownik, ktory
    za wszelka cene chce zasluzyc na premie. Moja znajoma pracuje w dziale
    windykacji CITI i zapewniam Cie, ze nawet tak drogi i bezwzgledny bank
    jak CITI woli dogadywac sie z dluznikami niz ich psychicznie niszczyc.
    Czasem zdarzaja sie nieprzyjemne rozmowy z upartymi dluznikami ale
    najgorsze co mozna robic bankowi majac problemy ze splata kredytu to
    unikac kontaktu. Wtedy bardzo szybko kredyt zostaje wypowiedziany. Podaj
    nazwe tego banku to wtedy byc moze to pismo odniesie wiekszy skutek.