  • 1. Data: 2006-07-29 07:46:43
    Temat: Umowa hostingowa i utracone pliki
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Zawieram umowę z firmą internetową na utrzymanie na ich serwerach mojej
    strony www.
    Wszystko działa poprawnie aż do czasu awarii serwerów.
    Po awarii okazuje się, że kopia bezpieczeństwa wykonana została kilka dni
    wcześniej i nie jest możliwe odtworzenie moich plików.
    Firma nie dopełniła należytej staranności, gdyż nie zabezpieczyła plików.

    Jednak twierdzi, że nie jest do tego zobowiązana i koniec ;-))))))))

    W umowie jest standardowy dopisek, że "w sprawach nieuregulowanych
    zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kc" - usługi hostingowe to co to
    takiego? - pod jaki rodzaj umowy można to podciągnąć?

  • 2. Data: 2006-07-29 08:02:40
    Temat: Re: Umowa hostingowa i utracone pliki
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *AnyMouse* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > W umowie jest standardowy dopisek, że "w sprawach nieuregulowanych
    > zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kc" - usługi hostingowe to co to
    > takiego? - pod jaki rodzaj umowy można to podciągnąć?

    IMHO jest to umowa zbliżona do zlecenia (art. 750 kc).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||