    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z zycia wziete. WINDYKACJA PEWNEGO BANKU.
    Date: Sat, 29 Jul 2006 12:03:45 +0200

    Użytkownik "Juzek Kocmientka" <k...@i...pl> napisał

    > O nie wydaje mi sie. Odnosze wrazenie, ze to nadgorliwy pracownik, ktory
    > za wszelka cene chce zasluzyc na premie. Moja znajoma pracuje w dziale
    > windykacji CITI i zapewniam Cie, ze nawet tak drogi i bezwzgledny bank jak
    > CITI woli dogadywac sie z dluznikami niz ich psychicznie niszczyc. Czasem
    > zdarzaja sie nieprzyjemne rozmowy z upartymi dluznikami ale najgorsze co
    > mozna robic bankowi majac problemy ze splata kredytu to unikac kontaktu.
    > Wtedy bardzo szybko kredyt zostaje wypowiedziany. Podaj nazwe tego banku
    > to wtedy byc moze to pismo odniesie wiekszy skutek.

    Nazwy wole nie podawac. Pismo juz odnioslo skutek.
    Owszem, niektore banki coraz mocniej rozumieja, ze lepiej
    dogadywac sie z dluznikiem, nizeli ich straszyc.

    Tym niemniej wiele bankow korzysta z firm zewnetrznych,
    ktore te firmy gnebia psychicznie dluznikow.
    Z takimi dluznikami, ktorzy sa maltretowani
    przez te instytucje mam do czynienia co dzien.

    Jednak ten bank o ktorym mowilem w poscie inicjujacym
    ma - o zgrozo - swoja wlasna windykacje i wlasnie
    niemalze wszyscy smutni panowie z tejze windykacji
    stosuja tego typu mafijne metody (podawanie sie za komornika
    - art 227 KK, nekanie - KW art. 107, straszenie,
    nachodzenie o 21 w nocy, oczernianie w oczach sasiadow
    itd. itp).

    Jeden z panow windykatorow potrafi przyjsc do domu
    mego klienta o 20.00 i kopac w drzwi. Ostatnio poszedl
    do sasiadki tego dluznika i zazadal, aby ona zaplacila
    zalegla rate za niego!

    Tutaj naprawde mozna byloby ksiazke napisac.
    Bardzo wstrzasajaca ksiazke. Ten bank o ktorym
    mowie, jest bardzo mocno reklamowany w TV.

    Ale na przyklad takie PKO i ich wydzial CRW
    zasluguja na pochwale. Jednak caly czas zdaje
    mi sie, ze tych dogadujacych sie bankow
    (czy tez windykacji, albo o zgrozo firm zewnetrznych)
    jest caly czas mniej...

    Neko