  • 1. Data: 2006-07-29 09:45:51
    Temat: rozliczenie kosztów dostawy i odprowadzania scieków za okres....
    Od: w...@p...onet.pl

    Dzisiaj od spóldzielni dostalem pismo w sprawie rozliczenie kosztów
    dostawy i odprowadzania scieków za okres od 01.01.2003r. do
    31.12.2005r.
    W pismie tym spóldzielnia powoluje sie na art. 26 ust. 3 Ustawy z
    dnia 27 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wode i zbiorowym
    odprowadzaniu scieków oraz na decyzje Walnego Zgromadzenia
    Czlonków i pisze w nim, ze zgodnie z ww. art. tejze ustawy
    zarzadca budynków wielolokalowych dokonuje wyboru metody rozliczenia
    kosztów (wynikajacych z róznicy wskazan pomiedzy wodomierzami
    glównymi a suma wodomierzy indywidualnych i ryczaltów). Dalej
    spóldzielnia pisze o naleznosciach wynikajacych z przyjetej
    metody rozliczenia i obciaza mnie kosztami wynikajacymi z róznicy
    odczytu wodomierza glównego a wodomierza indywidualnego.

    Na forum juz doczytalem, ze Spóldzielnia ma do tego prawo, ale
    chcialbym uzyskac jeszcze od Was potwierdzenie, czy naprawde ma do
    tego prawo.. Poza tym szukalem wszedzie art. 26 ust. 3 ww. ustawy i
    nigdzie go nie znalazlem. Byc moze któras nowelizacja wprowadza
    ten ust. a jej nie znalazlem - podpowiedzcie w takim wypadku która. I
    czy moze spóldzielnia cofnac sie, az o 3 lata wstecz??
    Wdzieczny bede za jakakolwiek odpowiedz i sugestie co w tym
    wypadku zrobic. Placic, czy sobie odpuscic.

  • 2. Data: 2006-07-29 16:45:34
    Temat: Re: rozliczenie kosztów dostawy wody i odprowadzania scieków za okres....
    Od: "carrara." <w...@p...onet.pl>

    Taka jeszcze mała uwaga do mojego poprzedniego postu - chodzi mi
    oczywiście o "rozliczenie kosztów dostawy wody i odprowadzania
    ścieków" - Jakimś sposobem zapomniałem wpisać wyraz "wody" i
    trochę dziwnie to brzmi "rozliczenie kosztów dostawy i odprowadzania
    ścieków" :))