  • 101. Data: 2020-09-09 10:18:41
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Doskonale wie, już po opakowaniu (blisterze) byłem na 99,9% pewien,
    >że podróba, są pewne niuanse kartonu przycięcia sklejenia itp.
    itd.
    >A ja amator, a oni profesjonaliści.

    Oni handlowcy, niekoniecznie profesjonalisci, moga nie wiedziec takich
    szczegolow.
    Inna sprawa, ze wiedza gdzie kupuja.
    Ale moze w Chinach tez sa aukcje "sprzedam szybko milion kart, cena
    okazyjna".

    Wiec raczej po podejsciu oceniam.

    "Witam, zwróciliśmy Ci pieniądze, to jest nasz powód, przepraszamy. "

    Przez pomylke to mozna wyslac inna karte niz zamowiona, a nie
    podrobioną.

    -----
    > czy jednak dobrze wie, co sprzedaje?

    J.

  • 102. Data: 2020-09-09 11:19:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak, tak, pod klubami cukier puder sprzedają w saszetkach, idealny do drinków.

    -----

  • 103. Data: 2020-09-09 12:35:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    > Bylo kupic porzadny samochod, niemiecki.
    > Tam kierowca testowy wsiada w samochod i wciska gaz do oporu i jedzie
    > do konca paliwa :-)

    Coś się nie zgadza, bo moc zwykle nie jest liniową funkcją obrotów, więc
    wciskając do dechy pewnie nie dałoby maksa :)

    Może powinien, ale czy obiecał?

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2020-09-09 14:41:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Coś się nie zgadza, bo moc zwykle nie jest liniową funkcją obrotów,
    >więc
    >wciskając do dechy pewnie nie dałoby maksa :)

    O wlasciwe przelozenia inny inzynier dba.

    P.S.
    https://www.mercedes-benz-media.co.uk/en-gb/releases
    /233

    225km/h sredniej predkosci - z tankowaniami, wymianą opon, oleju,
    kierowcow ... musieli zap* 250 non stop ... no ale niemiecki klient za
    to placi ...

    >Może powinien, ale czy obiecał?

    Ja tam uwazam, ze jak napisal 15A, to obiecal ...

    J.

  • 105. Data: 2020-09-09 20:53:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2020 o 08:56, J.F. pisze:

    > Prawde mowiac - pierwszy raz slysze o brand protection team, ale moze
    > sie rozpowszechni.

    Może ten też nie słyszał;)

> [...]
    > a z testów (AJA, CDM, Atto) wychodzi zapis 11-13MB/s, odczyt 17-19MB/s
    > (odczyt prawdziwej Extreme PRO powinien być do 100MB/s).
    > Na odwrocie karty nadruk MMC32AGBT-AX XYJRTC10 200412. Unikajcie tego
    > sprzedawcy (dopiero po zapłacie wyskoczyło, że wysyłka z Chin)
    > sprzedającego podróby. Będę domagał się zwrotu pieniędzy."
    > Odpowiedź z dnia 31 sie 2020
    >
    > "Witam, zwróciliśmy Ci pieniądze, to jest nasz powód, przepraszamy.
    > Wysłałem Ci prośbę o usunięcie recenzji. Mam nadzieję, że uda Ci się
    > usunąć recenzję i dać nam kolejną szansę. Dziękuję bardzo, dziękuję"

    Raczej kiepsko. Sprzedaje podróby. Jak się odezwiesz to dostaniesz kasę
    z powrotem. Jesteś w dupie o czas - czasem ważne, bo potrzebujesz karty
    na urlop. A on jest do przodu o tych co machną ręką albo się nie kapną.
    Znasz dowcip o taki co załatwiał egzaminy na studia a jak się nie udało
    to zwracał kasę;)

    > Az sie prosi naprawic, o ile mozliwe. Tzn przeprogramowac na prawdziwa
    > pojemnosc, nadrukowac dobry napis, zapakowac.

    Będzie droej niż nową wyprodukować.Kto kupuje 32GB?

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2020-09-10 02:08:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > O wlasciwe przelozenia inny inzynier dba.

    Dla poniższego "p.s".
    https://media.daimler.com/marsMediaSite/scr/cache/66
    84937v1tv3/D98493.jpg

    Chcesz powiedziec, że zapindalali tak aby obroty były zawsze ca 3k7 rpm?
    Zobacz jaka to stroma charakterystyka, trochę wolniej i zamiast 15H
    masz już 13A, nic się nie grzeje, nic nie dymi :)

> [...]
    >
    > 225km/h sredniej predkosci - z tankowaniami, wymianą opon, oleju,
    > kierowcow ... musieli zap* 250 non stop ... no ale niemiecki klient za

    Musiało to być strasznie nudne na zamkniętym torze,

    > Ja tam uwazam, ze jak napisal 15A, to obiecal ...

    No dobrze, z tym nie mogę się nie zgodzić, ale rzecz MZ wcale nie jest
    taka oczywista. Nieco bardziej oczywiste byłoby: czas ładowania
    akumulatora XYZAh, w temp. AB deg C, < 20h.

    --
    Marcin

  • 107. Data: 2020-09-10 07:47:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli byłaś w plecy koszty odsyłki do niego.
    Pytanie pomocnicze:
    Jeśli zamówiłaś cukier, a odeślesz herę przez kilka granic, to do kogo załomocą nocą?

    -----

  • 108. Data: 2020-09-10 07:48:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ci, których urządzenia nie widzą kart większych niż 32 GB.

    -----

  • 109. Data: 2020-09-11 09:08:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co tam jakieś aledrogo.
    Amazon Basic to dopiero się pali.
    "Dozens of Amazon's own products have been reported as dangerous":
    https://edition.cnn.com/2020/09/10/business/amazonba
    sics-electronics-fire-safety-invs/index.html

    Do tego podróbki.
    "Fake and dangerous kids products are turning up for sale on Amazon":
    https://edition.cnn.com/2019/12/20/tech/amazon-fake-
    kids-products/index.html

  • 110. Data: 2020-09-11 18:35:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >Zobacz jaka to stroma charakterystyka, trochę wolniej i zamiast 15H
    >masz już 13A, nic się nie grzeje, nic nie dymi :)

    Jak chcesz jechac najszybciej, to potrzebujesz duzej mocy, i rolą
    konstruktora jest tak dobrac przelozenia, zeby ta maksymalna moc
    silnika trafiala w najwieksza predkosc na drodze.
    Nie zawsze to musi byc najwyzszy bieg - kiedys bylo dosc czeste, ze
    maksymalna predkosc osiagalo sie na 4 biegu, a skrzynia miala 5.

    W takim wyscigu tez nie zawsze chodzi maksymalna predkosc - trzeba
    jechac mozliwie ze stala predkoscią, aby silnik i samochod to przezyl.
    Przed laty tak bil rekord Polski Fiat 125p.
    Byc moze trzeba tez optymalizowac spalanie i straty na tankowanie.

    Ale w tym przypadku ... srednia 225km/h, ale przeciez byly przerwy.
    Wiec jechali ok 250. Taka predkosc wymaga rzedu 150kW, ten silnik
    akurat tyle ma, ale przy tych 3700 rpm.
    Wiec moze nie jechali na maksa, ale musial sie krecic dosc szybko.

    /233

    >Musiało to być strasznie nudne na zamkniętym torze,

    Moze sie zle zrozumielismy - klient nie placi za ogladanie wyscigu na
    torze, tylko placi za mercedesa, ktory mu sie nie rozpada po
    przejechaniu kawalka 250km/h, ani nawet po tysiacach km szybkiej
    jazdy. I nie przegrzewa, i nie slyszy od serwisu "bo diesel to nie
    lubi duzych obrotow".
    Jak widac lubi.

    A sam rekord ... z jednej strony nudny, bo to jednak miesiac jezdzenia
    w kolko, ale tez pewnie mieli co robic - tankowanie, kontrola opon,
    oleju, wymiana oleju, wymiana opon, posilki dla kierowcow.

    >No dobrze, z tym nie mogę się nie zgodzić, ale rzecz MZ wcale nie
    >jest
    >taka oczywista. Nieco bardziej oczywiste byłoby: czas ładowania
    >akumulatora XYZAh, w temp. AB deg C, < 20h.

    A tu akurat kupujesz "zwykly prostownik", ktory nie stabilizuje pradu,
    wiec duzo zalezy od akumulatora.
    Ile sobie wezmie, tyle poplynie.
    Wiadomo tez, ze na poczatku poplynie wiecej, a pod koniec mniej.

    Albo takie cos
    https://www.youtube.com/watch?v=ug-T-2Oh8ZA

    Mozna przewinac do 4:20 - rzeczywisty prad ladowania 3A.

    To juz nie jest "zwykly postownik", wiec moze byc roznie,
    ale, q*, kupilem prostownik 5A.
    Jakbym chcial prostownik 3A, to bym poszedl do Biedronki po 3.8A.
    Lidl tez mial takie, ale 3.8A wydaje mi sie troche za malo jak moje
    potrzeby ... wiec chce wiecej, a nie mniej.

    J.