  • 71. Data: 2009-11-17 21:53:29
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cfd94330-65d1-4bcf-9f9e-dfc5fe1995dc@j24g2000yq
    a.googlegroups.com...

    >Czekaj to oni ci dysk zablokowali? To na pewno dla twojego
    >bezpieczeństwa, żeby tak przerobiona konsola nic Ci nie skasowała. Po
    >prostu podłącz ten dysk do normalnej konsoli, wszystko powinno
    >działać.

    Pojechales... przeciez wyrazalem sie chyba jasno w ostatnich postach, ze to
    konsola ma zablokowana funkcjonalnosc korzystania z jakiegokolwiek dysku
    twardego.
    Ten, ktory aktualnie uznawany jest za bezuzyteczny, w nowej konsoli (czytaj.
    nieprzerobionej lub bez bana) bedzie z powodzeniem dzialal.

    Mnie MS nic nie zablokowal... watek dla mnie jest czysto hipotetyczny.

    Zreszta nie zagadzam sie na to, zeby ktos decydowal za mnie czy ma mi dysk
    zablokowac czy nie (bo cos mi sie moze skasowac)... zreszta MS czy kazdy
    inny producent podobnego sprzetu zawsze zastrzega sobie prawo do mozliwosci
    utraty danych przez Abonenta, wiec gdzie tu nagle taka troska o moje
    prywatne dane ? :)

    --
    doom3

  • 72. Data: 2009-11-17 21:55:11
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > O, i jak je popsujesz bo robiles hack tego softu to tez sie bedziesz
    > domagal, zeby producent usunal usterke za free?

    Zrzekam sie gwarancji na poczet mozliwosci odtwarzania "kopii
    bezpieczenstwa"... czy to jest zabronione ?
    Otwieram konsole, zrywam plomby, ingeruje w oprogramowanie napedu DVD =
    utrata gwarancji.

    --
    doom3

  • 73. Data: 2009-11-17 21:57:40
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

> [...]

    >bezpieczeństwa, żeby tak przerobiona konsola nic Ci nie skasowała. Po
    >prostu podłącz ten dysk do normalnej konsoli, wszystko powinno

    Jeszcze jedno: przerabiany jest FW w napedzie optycznym, zadna dalsza
    ingerenecja nie jest wykonywana, sam soft konsoli pozostaje w pelni
    oryginalny... czyli sugerujesz, ze FW zainstalowany w napedzie DVD jest w
    stanie usunac mi dane na dysku HDD konsoli ? :)

    Wiem, wiem, to tylko takie przypuszczenia dla wyzszych idei.

    --
    doom3

  • 74. Data: 2009-11-17 22:14:53
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    > A ja Twoje teksty czytam 10 razy dłużej próbując odszyfrować o co
    > chodzi. A do tego powoduje to u mnie, opisane wyżej, zobojętnienie na
    > błędne formy.

    Przesadzasz. Albo trolujesz. Człowiek i tak czyta tylko część wyrazów
    środek sobie po prostu "dopowiadając".

    > No nic, trudno... Odfiltruję Cię i już. Napisałem to jednak, bo nie
    > jesteś jedyną (choć na szczęście coraz mniej takich przypadków) osobą
    > piszącą niepoprawnie. Możliwe, że część osób nie zdaje sobie sprawy
    > czemu to jest szkodliwe.

    Szkodliwe, nieszkodliwe, pisanie bez polskich znaków diakrytycznych
    chyba nie jest jeszcze w polskim Usenecie zakazane albo piętnowane przez
    Netykietę. A filtrować sobie oczywiście możesz kogo chcesz.

    --
    tbr

  • 75. Data: 2009-11-18 05:40:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    doom3 napisał(a):

    > Tak jakby bo tutaj tez sa 2 poziomy jakby tej uslugi:

    CHodzi mi o to, ze XBL to jest inny produkt.

    > i... co z powyzszego wynika ? ;)

    To jest wlasnie roznica pomiedzy paleniem skreta w Holandii przez Polaka
    a paleniem holenderskiego skreta w Polsce ;)

    > Jak to musza ? Przeciez konsole kupuje spolonizowana z polskimi papierami i
    > polska gwarancja.
    > Usluga XBL powiedzmy, ze mnie srednio interesuje... ze wzdlegow chociazby na
    > brak polonizacji.
    > Aczkolwiek rozmawiamy o blokowaniu i dostepu do XBL jak i blodady dostepu do
    > wlasnego dysku twardego.

    Rozmawiamy o modyfikacji konsoli, ktora to modyfikacja jest niezgodna z
    prawem i ktorej konsekwencja jest blokada mozliwosci korzystania z XBL
    oraz, wystepujaca nie zawsze, blokada dostepu do dysku (nawiasem mowiac,
    czy bez XBL do czegos sie dysku w konsoli nie zhackowanej uzywa?).

    > Ok, teoretycznie mozna wymienic, ale co z paragrafem pozwalajacym nam zrobic
    > sobie "kopie bezpieczenstwa" ?

    Ten paragraf ochroni Twoja szanowna dupe przed zarzutem wykonania
    nielegalnej kopii oprogramowania. I tylko tyle.

    > Zwolnij... jezeli mialbym maryske z holandii to moge ja legalnie wypalic w
    > polsce ?

    Nie tak. Mialem na mysli, ze fakt bycia Polakiem to za malo, zeby
    zgodnie z polskim prawem ukarac Ciebie za wypalenie skreta w Holandii.
    Nawet jesli do skreta byla dolaczona instrukcja w jezyku polskim oraz
    fakt ze bilet wstepu do knajpy ze skretami tez kupiles w Polsce ;)

    j.

  • 76. Data: 2009-11-18 05:44:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    doom3 napisał(a):

    > A kto potrafi ? Bo chyba tylko tlocznia :)

    Pytaj ekspertow technicznych :)

    > Ale juz chiptuning w samochodzie jest dozwolony ? Przeciez w takim przypadku
    > jedyne co tracisz to gwarancje producenta samochodu.

    Kazde obejscie zabezpieczenia jest przestepstwem.

    > Poprostu wydaje mi sie, ze przerobka niestety, ale jest wymagana, aby moc
    > spelnic paragraf pozwalajacy na wykonanie "kopii bezpieczenstwa".

    Rozroznij "wykonanie" od "uzywanie" tej kopii ;)

    > Nie :)

    DO tego jednak sprowadza sie Twoje wnioskowanie.

    j.

  • 77. Data: 2009-11-18 05:46:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    doom3 napisał(a):

    > Zrzekam sie gwarancji na poczet mozliwosci odtwarzania "kopii
    > bezpieczenstwa"... czy to jest zabronione ?
    > Otwieram konsole, zrywam plomby, ingeruje w oprogramowanie napedu DVD =
    > utrata gwarancji.

    Ale konkrety prosze, jaki model pralki wyposazona w naped DVD? Bo
    inaczej, bez konkretow, trafimy do krainy absurdu...

    j.

  • 78. Data: 2009-11-18 07:48:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    > Szkodliwe, nieszkodliwe, pisanie bez polskich znaków diakrytycznych
    > chyba nie jest jeszcze w polskim Usenecie zakazane albo piętnowane przez
    > Netykietę.

    Ale chore jest bo sensu żadnego nie ma

  • 79. Data: 2009-11-18 10:14:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    doom3 napisal:
> [...]
    > inny producent podobnego sprzetu zawsze zastrzega sobie prawo do mozliwosci
    > utraty danych przez Abonenta, wiec gdzie tu nagle taka troska o moje

    Sprawa jest analogiczna jak w przypadku Kindle'a, w ktorym Amazon
    wykasowal JUZ PO ZAKUPIE niektore ksiazki, gdyz nagle okazalo sie,
    ze nie do konca mieli do nich prawa sprzedazy. KLIENTOM JUZ PO ZAKUPIE!
    To jest regularny prawnie narzucony bandytyzm korporacyjny.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 80. Data: 2009-11-18 10:32:01
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > CHodzi mi o to, ze XBL to jest inny produkt.

    Sprzedaz wiazana jakby nie bylo, jest to produkt nazwalbym go w przypadku
    konsoli... integralny.

> [...]
    > oraz, wystepujaca nie zawsze, blokada dostepu do dysku (nawiasem mowiac,
    > czy bez XBL do czegos sie dysku w konsoli nie zhackowanej uzywa?).

    99% wykorzystania dysku HDD konsoli to... instalacja na nim gier z plyt DVD,
    aby gra wczytywala sie szybciej, ciszej i z oszczednoscia dla napedu
    optycznego.
    Pliki muzyczne czy tez filmy swoje prywatne tez mozesz na takim dysku
    "konsolowym" przechowywac.
    Blokada HDD nastepuje ZAWSZE razem z banem na XBL.
    Tak wiec XBL, jezeli tylko przegladasz to dysk nie jest do niczego
    wykorzystywany.

    --
    doom3