  • 1. Data: 2012-04-04 09:50:33
    Temat: Wzór prostej umowy
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

    Witam!

    Mam następujący problem. potrzebuję wzór prostej umowy pomiędzy Wspólnotą
    Mieszkaniową, a "abonentem" jej sieci internetowej. Gdzie znajdę coś
    takiego? Czy któyś z Szanopwnych Kolegów posiada coś takiego? Jeśli to
    możliwe bardzo prosiłbym o podesłanie na e-maila (zwrotnego)

    Pozdrawiam, M.

    Tani, szybki i solidny serwis rowerowy / serwis komputerowy / 698-674-794

  • 2. Data: 2012-04-04 11:21:00
    Temat: Re: Wzór prostej umowy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 07:50:33 +0000, "Vince" <w...@o...pl> said:

    > Witam!
    >
    > Mam następujący problem. potrzebuję wzór prostej umowy pomiędzy
    > Wspólnotą Mieszkaniową, a "abonentem" jej sieci internetowej. Gdzie
    > znajdę coś takiego?

    U "abonentów" takiej sieci - czymkolwiek są "abonenci" i bez względu na
    to, czym różnią się od abonentów oraz we wspólnocie - skoro ma
    "abonentów".

    Albo w sieci - wpisanie w gógle: umowa o dostęp do internetu wzór, daje
    sporo wyników.

    --
    Bydlę